نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵

تیزری کوتاه از چهارمین قسمت Life is Strange 2 منتشر شد؛ انتشار تریلر در هفته آینده

کمتر از دو هفته مانده تا انتشار چهارمین اپیزود از بازی Life is Strange 2، یک تیزر کوتاه از این قسمت منتشر شده است؛ پخش تریلر اصلی در تاریخ ۲۸ مرداد.

پس از کش‌وقوس‌های فراوان و فاصله‌ی زمانی طولانی‌ای که میان اپیزودهای ۳ و ۴ بازی Life is Strange 2 ایجاد شد، بالاخره دوران صبر کردن برای از راه رسیدن چهارمین قسمت بازی دارد به‌روزهای پایانی خودش نزدیک می‌شود. درحالی که کمتر از دو هفته تا عرضه‌ی این قسمت مورد انتظار از بازی زمان باقی مانده، در جریان آخرین اخبار بازی یک تیزر کوتاه از آن منتشر شده که دو برادر قصه‌ی LiS 2 را نمایش می‌دهد.

اگر طی این مدت با LiS 2 همراه بوده‌اید و سه قسمت ابتدایی آن را تجربه کرده‌اید،‌ با دیدن این تیزر متوجه شباهت آن با ویدیویی که برای گیمر در پایان اپیزود سوم پخش می‌شود، شده‌اید. گفتنی است که تریلر قسمت ۴ بازی Life is Strange 2 در تاریخ ۱۹ آگست / اوت (۲۸ مرداد) پخش خواهد شد. از آنجایی هم که در این تاریخ رویداد افتتاحیه‌ی همایش گیمزکام ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد، پخش تریلر جدید Life is Strange 2 در این مراسم که طی آن بزرگان صنعت گیم نمایش‌هایی متنوع را برپا خواهند کرد، دور از انتظار نیست.

چهارمین قسمت از بازی Life is Strange 2 ساخته‌ی استودیو دونت‌ناد (Dontnod) در تاریخ ۲۲ آگست / اوت (۳۱ مرداد) راهی ایکس باکس وان،‌ پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد. در ادامه توجه شما را به این تیزر کوتاه جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده