نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۸

نسخه Signature Edition بازی Children of Morta احتمالا در ایران عرضه خواهد شد؛ آغاز ثبت نام

ممکن است نسخه Signature Edition بازی ایرانی Children of Morta در ایران منتشر شود و علاقه‌مندان باید از اکنون برای دریافت آن فرمی را پر کنند.

مدتی است که اخبار مربوط به بازی ایرانی Children of Morta بیش از پیش منتشر می‌شوند. برای نمونه اخیرا تاریخ انتشار بازی مشخص شد. پس از آن هم اعلام شد که بازی همزمان با عرضه بین‌المللی در فروشگاه ایرانی هیولا نیز در دسترس خواهد بود و علاوه‌بر این، بازی Children of Morta یا فرزندان مورتا با دریافت یک بروزرسانی، از زبان فارسی نیز پشتیبانی خواهد کرد. به‌تازگی و بنابر جدیدترین اخبار بازی‌های ایرانی، امیرحسین فصیحی با انتشار توییتی از احتمال عرضه نسخه Signature Edition بازی Children of Morta در کشور خبر داده است. این احتمال با اعلام آمادگی کاربران بیشتر و بیشتر خواهد شد. به بیانی ساده‌تر، عرضه نسخه ویژه بازی فرزندان مورتا به تعداد درخواست‌های کاربران برای آن بستگی دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای اعلام آمادگی این فرم را پر کنند. بنابر آنچه که در فرم اعلام شده است، در صورت عرضه این نسخه از بازی در ایران، با افرادی که فرم را پر کرده‌اند تماس گرفته خواهد شد. نسخه Signature Edition بازی فرزندان مورتا شامل نسخه فیزیکی بازی برای پلی‌استیشن 4 یا نینتندو سوییچ، شش پین با کیفیت نماد شخصیت‌های بازی، دفترچه هنری قطع جیبی، دو کارت تصویر هنری بازی (به همراه امضای تیم تولید پشت یکی از آن‌ها) و جعبه محکم بازی به همراه روکش خواهد بود. قیمت حدودی نسخه پلی‌استیشن 4 بازی ۳۲۵ هزار تومان و قیمت نسخه نینتندو سوییچ بازی ۳۹۰ هزار تومان اعلام شده است. پیش از نهایی شدن سفارش، برای پرداخت مبلغ با شما تماس گرفته خواهد شد.

بازی فرزندان مورتا

بازی ایرانی Children of Morta ساخته استودیو ایرانی Dead Mage است. توسعه این بازی برعهده شرکت فن افزار است. فرزندان مورتا یک بازی روگ‌لایک و پیکسلی است. این بازی در تاریخ سوم سپتامبر یعنی ۱۲ شهریور برای ویندوز منتشر خواهد شد. نسخه پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ بازی فرزندان مورتا در تاریخ ۱۵ اکبر مصادف با ۲۳ مهر ماه منتشر خواهد شد. یکی از محورهای اصلی داستان بازی فرزندان مورتا «خانواده» است. استودیو Dead Mage بازی‌هایی مانند Shadow Blade: Reload، گرشاسپ و Shadow Blade Epic of Kings را ساخته است. این استودیو همچنین بازی Tale of Ronin را در دست ساخت دارد.

نظر شما کاربران زومجی درباره عرضه نسخه Signature Edition بازی فرزندان مورتا در ایران چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده