نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸

25 دقیقه از گیم پلی بخش چندنفره بازی Call Of Duty: Modern Warfare منتشر شد

استودیوی اینفینیتی وارد گیم‌پلی ۲۵ دقیقه‌ای از حالت چندنفره بازی Call Of Duty: Modern Warfare را به‌منظور آشنایی با نقشه‌ها و حالت‌های مختلف آن منتشر کرده است.

برای بسیاری از گیمرها و علاقه‌مندان به این صنعت، مجموعه Call Of Duty جایگاه ویژه‌ای دارد. اکتیویژن در سال ۲۰۰۳ اولین نسخه از این بازی را روانه بازار کرد. سری کالاف دیوتی توانست در سبک شوتر اول‌شخص انقلابی به‌پا کند و الهام بخش بازی‌های بعد از خود شود. چند ماه پیش بود که اکتیویژن به‌عنوان ناشر به همراه اینفینیتی وارد، سازنده بازی، خبر انتشار نسخه جدید این مجموعه قدیمی و محبوب را اعلام کردند؛ خبری که باعث شد گمانه‌زنی‌های زیادی برای آن زده شود و طرفداران بی‌صبرانه منتظر اطلاعات بیشتر و نمایش گیم‌پلی آن باشند. طبق اعلام سازندگان، بازی یک ریبوت از نسخه اول سه‌گانه مدرن وارفر است. در این نسخه از بازی برخی چهره‌های آشنا از جمله کاپیتان پرایس محبوب را نیز خواهیم دید.

حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد ساخت بخش چندنفره بازی رو به اتمام است؛ چراکه یک ویدیو گیم‌پلی ۲۵ دقیقه‌ای از آن با محوریت حالت‌ها و نقشه‌های بازی منتشر شده است. در این ویدیو شما با پنج حالت و نقشه‌های مختلف بخش چندنفره بازی آشنا می‌شوید. در ادامه می‌توانید اسامی آنها را مشاهده کنید.

  • Grazna Raid/Headquarters
  • Azhir Cave (Night Variation)
  • Team Deathmatch
  • Hackney Yard/Cyber Attack
  • Azhir Cave/Headquarters
  • Gun Runner/Domination
  • Aniyah Palace/5 Flag Domination

شما را دعوت می‌کنم به تماشای گیم‌پلی بازی Call Of Duty: Modern Warfare تا بیشتر با حال‌وهوای بخش چندنفره آن آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Call Of Duty: Modern Warfare قرار است در تاریخ سه آبان (۲۵ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شود.

لطفا نظرات خود را در مورد این نسخه از این مجموعه با ما در میان بگذارید. به‌نظر شما این بازی می‌تواند طرفداران و منتقدین قدیمی خود را راضی کند؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده