// سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۸

تاریخ انتشار بازی Knights and Bikes اعلام شد

بازی Knights and Bikes قرار است در اوایل شهریور ماه برای پی سی و پلی استیشن 4 منتشر شود.

پس از گذشت بیش از سه سال که بازی Knights and Bikes در حال توسعه بوده است، حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، این اثر ماجراجویی قرار است در تاریخ ۲۷ ماه آگوست (۵ شهریور ماه) برای پی سی و پلی استیشن 4 منتشر شود. این خبر را استودیو Foam Sword، سازنده‌ی این بازی اعلام کرده است.

کار جمع‌آوری بودجه و توسعه بازی Knights and Bikes از سال ۲۰۱۶ و در قالب کمپین کیک استارتر و توسط سازنده‌ی سابق استودیو Media Molecule آغاز شد. پس از جمع‌آوری هزینه‌ی لازم برای ساخت بازی برای پلتفرم‌های پی سی و پلی استیشن 4، استودیو دابل فاین مسئولیت انتشار آن را برعهده گرفت.

بازی Knights and Bikes که در سبک ماجراجویی و با محیطی نقاشی‌وار طراحی شده است، شما را در قالب یک یا دو بازیکن به دهه‌ی ۸۰ و یک جزیره‌ی بریتانیایی می‌برد. داستان این بازی که سراسر هیجان، خنده، دوستی و خطر است، در مورد دو کودک با نام‌های Nessa و Demelza است که سوار بر دوچرخه‌های خود، به‌دنبال یک گنج گمشده هستند. آن دو در این راه از جنگل‌ها، سواحل، شهرهای مدرن و خرابه‌های باستانی نیز عبور می‌کنند. محیط و سبک و سیاق بازی هنری طراحی شده است و به گونه‌ای است که روایت‌گر داستانی شیرین و دوست‌داشتنی است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده