// سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵

فیل اسپنسر از احتمال ترکیب سرویس‌های گیم پس و میکسر خبر داد

فیل اسپنسر اخیرا از احتمال ترکیب سرویس‌های میکسر و ایکس باکس گیم پس خبر داد.

عضویت در سرویس‌های مختلف و پرتعداد کنسول‌ها و پلتفرم‌های گیمینگ به‌نحوی شده که کمتر کسی می‌تواند به‌طور هم‌زمان در تمامی آن‌ها عضو باشد. اگر بخواهیم به کنسول ایکس باکس وان نگاهی کنیم، در یک سو سرویس ایکس باکس گیم پس را می‌بینیم که به یکی از کلیدی‌ترین ارکان صنعت بازی‌های ویدیویی مایکروسافت تبدیل شده است. در سوی دیگر نیز سرویس میکسر به‌چشم می‌خورد که یک سرویس استریم بازی است و به‌تازگی نیز میزبان استریمر معروف، نینجا شده است.

از آن‌جایی که بازی‌های ویدیویی و استریم کردن آن‌ها ارتباطی تنگاتنگ و جدانشدنی دارند، آیا ممکن است زمانی شاهد ترکیب دو سرویس نام‌برده‌ی کمپانی Microsoft باشیم؟ بر اساس جدیدترین اخبار کنسول های بازی و بنابه گفته‌ی فیل اسپنسر، سرپرست بخش ایکس باکس مایکروسافت، این امر از محتمل نیز بالاتر است. شخصی در شبکه اجتماعی توییتر از فیل اسپنسر سوال پرسیده که آیا ممکن است مانند توییچ پرایم، شاهد موقعیتی باشیم که در آن بتوان با استفاده از میکسر، برای بازی‌های موجود در گیم پس آیتم یا پول داخل بازی به‌دست آورد؟ فیل اسپنسر نیز بدون این‌که قولی بدهد، با خوب برشمردن این ایده، عنوان کرد که تیم مربوطه در حال فکر کردن به راه‌هایی است که بتواند این دو سرویس را با یکدیگر ادغام کند.

Xbox Game Pass

این مساله کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد و کمپانی توییچ نیز در حال حاضر با استفاده از سرویس توییچ پرایم این‌چنین ایده‌ای را پیاده کرده است که در آن می‌توان به‌عنوان مثال با تماشا کردن استریم بازی‌ها، آیتم‌های داخل بازی دریافت کرد. علاقه‌مندان به یک چنین ترکیبی بهتر است خود را آماده کنند؛ چراکه بعید نیست به‌زودی شاهد خبری باشیم که نشان از ترکیب سرویس‌های نام‌برده‌ی مایکروسافت بدهد. توییت فیل اسپنسر را در زیر مطالعه می‌کنید:

ما در همه حال مشغول گوش دادن و یاد گرفتن هستیم. بسیاری از طرفداران تاکنون پیشنهاد ترکیب دو سرویس Xbox Game Pass و Mixer را داده‌اند که ایده‌ی بسیار جذابی نیز به‌نظر می‌رسد و باید روی آن فکر کنیم.

نظر شما چیست؟ آیا به‌زودی شاهد ترکیب این دو سرویس با یکدیگر خواهیم بود؟


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده