// سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تمامی نقشه‌های COD: Modern Warfare دارای حالت واقع گرایانه هستند

جوی سیکوت به‌تازگی اطلاعات بیشتری را از بخش چندنفره COD: Modern Warfare منتشر کرده است که شامل حالت واقع‌گرایانه نقشه‌های بازی و اضافه شدن بازی‌های شخصی‌سازی شده می‌شود.

استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، تمرکز زیادی روی بخش چندنفره Call of Duty: Modern Warfare گذاشته است و در جریان رونمایی از این حالت، جزئیات و ویژگی‌هایی زیادی معرفی و به‌نمایش گذاشته شدند. بااین‌حال جوی سیکوت، یکی از کارگردان‌های طراحی مدرن وارفر، به‌تازگی اطلاعات بیشتری را منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، جوی سیکوت اعلام کرده است که کالاف دیوتی: مدرن وارفر دارای هوش مصنوعی (بات)‌ آفلاین است. ازاین‌رو بازیکنان در جریان تجربه بخش چندنفره به‌صورت LAN یا تک‌نفره، اگر نتوانستند به سرورهای آنلاین متصل شوند، می‌توانند با هوش مصنوعی بازی کنند. شاید تجربه بخش چندنفره با هوش مصنوعی همانند تجربه بازی با بازیکن‌های واقعی نباشد، اما سیکوت اعلام کرده که با یک شبیه‌ساز فوق‌العاده طرف هستیم.

همچنین بازی‌های شخصی‌سازی شده (Custome Games) هم در بخش چندنفره Call of Duty: Modern Warfare وجود دارد. دراین‌میان از وی پرسیده شده است که آیا برای حالت‌هایی مثل گان‌فایت که نبردهای دوبه‌دو را ارائه می‌کند، می‌تواند از نبردهای سه‌به‌سه استفاده کرد یا خیر؟ وی در پاسخ به این سوال اعلام کرده است که احتمال این کار وجود دارد و سپس به‌حالت طنز اعلام کرد حتی می‌توانید از نبردهای یک‌به‌یک هم استفاده کنید. البته باتوجه‌به نوع گفتار جوی سیکوت، نمی‌توان مطمئن بود که این ویژگی در بازی‌های شخصی‌سازی شده وجود دارد یا خیر.

در انتها، در مورد ویژگی‌های نقشه‌های بازی پرسیده شد که وی نکته‌ی جالبی را بازگو کرد. کاربران برای نقشه‌های بازی می‌توانند از حالت واقع‌گرایانه استفاده کنند. حالت واقع‌گرایانه HUD بازی را غیرفعال می‌کند. همچنین نشان‌گر هدف‌گیری هم غیرفعال می‌شود و بازیکنان همانند یک سرباز واقعی در جنگ، باید هدف‌گیری کنند و سایر بازیکنان را از بین ببرند. همچنین در‌این‌میان باید مراقب تمام شدن مهمات و نوار سلامت خود هم باشید.

نظر شما کاربران زومجی در مورد این ویژگی‌ها چیست؟ بازی COD: Modern Warfare در تاریخ سه آبان ماه (۲۵ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده