نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

رابرت دنیرو و شایا لباف در فیلم After Exile حضور خواهند داشت

به‌تازگی اعلام شده که رابرت دنیرو و شایا لباف قرار است در یک اثر جنایی و درام به نام بعد از تبعید (After Exile) نقش یک پدر و پسر را ایفا کنند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت ددلاین در خبر جدید خود اعلام کرد که رابرت دنیرو و شایا لباف قرار است نقش یک پدر و پسر را در یک اثر مستقل درام و جنایی به نام After Exile (بعد از تبعید) ایفا کنند. شایا لباف نقش یک زندانی سابق را دارد؛ کسی که به جرم قتل یک مرد بیگناه، آن هم بعد از یک سرقت خشونت‌بار به زندان افتاده بود. او بعد از آزاد شدن از زندان باید به همراه پدر خود (با بازی رابرت دنیرو) باری دیگر به زندگی قبلی خود بازگردند تا بلکه بتواند برادر کوچکتر خود را از یک زندگی پر از مواد مخدر و جنایت نجات دهد.

رابرت دنیرو هم نقش یک زندانی سابق دیگر را ایفا می‌کند که حالا از اعتیاد به نوشیدنی‌های الکی و همچنین عذاب وجدان و احساس گناه رنج می‌برد. جاشوآ مایکل استرن که اعتبار کارگردانی اثر بیوگرافیکی استیو جابز یعنی فیلم Jobs (جابز) و همچنین سریال Graves (قبرها) از شبکه اپیکس را در رزومه کاری خود دارد، قرار است فیلم بعد از تبعید را هم کارگردانی کند. آنتونی تورن و مایکل تووُ هم نگارش فیلنامه این اثر جنایی را برعهده دارند. مرحله فیلم‌برداری و تولید این اثر از ماه اکتبر سال جاری و در فیلادلفیا آغاز می‌شود.

لس کوهن نقش تهیه کننده اجرایی را در این تیم دارد. این در حالی است که خود آنتونی تورن و استیو اسنایدر از شرکت Pacific Shore Films هم تهیه و تولید این اثر سینمایی را برعهده خواهند داشتند. لازم به ذکر است که شرکت Pacific Shore Films بودجه مورد نیاز این فیلم را تامین خواهد کرد. علاوه‌بر این اثر، رابرت دنیرو اخیرا در جدیدترین اثر دلهره‌آور و مافیایی مارتین اسکورسیزی یعنی فیلم The Irishman (مرد ایرلندی) به همراه ال پاچینو، جو پشی و هاروی کیتل ایفای نقش کرده است.

او همچنین در فیلم Joker (جوکر) با بازی واکین فینکس هم نقش تهیه کننده را برعهده دارد. شایا لباف هم در فیلم The Peanut Butter Falcon ظاهر شده که اخیرا هم به روی پرده سینماها رفت. او همچنین در یک اثر سینمایی درام و خودزندگی‌نامه دیگر به نام Honey Boy ایفای نقش کرده که در جشنواره فیلم ساندنس سال جاری به نمایش درآمد.


منبع variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده