// سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

نسخه پی سی Borderlands 3 پری لود نخواهد داشت

تیم سوئینی، کدیر عامل اپیک گیمز، در توییتر و پاسخ به یکی از کاربران اعلام کرده است که نسخه کامپیوتر Borderlands 3 از ویژگی پری‌لود پشتیبانی نمی‌کند.

ویژگی پری‌لود، به بازیکنان اجازه می‌دهد چند روز یا حتی چند ماه قبل از عرضه‌ی یک بازی، آن را روی کنسول خود دانلود کنند تا در روز عرضه بتوانند بازی مورد علاقه خود را تجربه کنند. در حال حاضر تقریبا تمامی بازی‌های AAA و فروشگاه‌های استیم، پلی استیشن و ایکس باکس از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند. در شهریور ماه بازی Borderlands 3 روانه بازار می‌شود و از آن‌جایی که نسخه کامپیوتر بازی برای ۶ ماه در انحصار فروشگاه اپیک گیمز است و این فروشگاه از پری‌لود پشتیبانی نمی‌کند، این سوال پیش می‌آید که آیا تا زمان عرضه این بازی ویژگی پری‌لود کردن به این فروشگاه اضافه می‌شود؟

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران توییتر از تیم سوئینی، مدیر عامل اپیک گیمز (Epic Games)، پرسیده است که آیا بوردرلندز 3 را می‌توان روی PC و قبل از عرضه جهانی پری‌لود کرد؟ تیم سوئینی در جواب به این کاربر گفته است:

من معذرت می‌خواهم، ما از ویژگی پری‌لود در بازه زمانی عرضه Borderlands پشتیبانی نمی‌کنیم.

به‌عبارتی فروشگاه اپیک گیمز فاقد این ویژگی است و تا زمان عرضه بوردرلندز 3 هم پری‌لود به فروشگاه اپیک گیمز اضافه نمی‌شود. ازاین‌رو کاربرانی که Borderlands 3 را روی کامپیوتر خریداری کرده‌اند، باید تا زمان عرضه بازی منتظر بمانند و پس از عرضه شدن، آن را دانلود و تجربه کنند. باوجود اینکه بازی‌های AAA بیشتری تحت انحصار فروشگاه اپیک گیمز عرضه می‌شوند، ظاهرا اپیک گیمز هنوز این ویژگی را به فروشگاه خود اضافه نکرده است و اگر در آینده نزدیک این کار را انجام ندهد، با وجود عرضه بازی‌هایی مثل Control، Shenmue III و Ghost Recon: Breakpoint، خشم کاربران بیش‌ازپیش افزایش پیدا می‌کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده