// سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

حالت Volta بازی FIFA 20 در روز عرضه فاقد پرداخت های درون برنامه ای است

جف انتوی، تهیه کننده FIFA 20، در گفت‌وگوی اخیر خود اعلام کرده است که EA Sports در حال حاضر برنامه‌ای برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای حالت ولتا ندارد.

EA Sports، سازنده بازی‌های ورزشی الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، در جدیدترین نسخه از سری FIFA، به‌جای حالت جرنی از یک حالت فوتبال خیابانی به نام Volta استفاده کرده است. همچنین ولتا تنها یک حالت ساده نیست. بازیکنان در این بخش می‌توانند از شخصی‌سازی‌های مختلفی برای تیم خود استفاده کنند و همچنین می‌توانند به‌روش‌های مختلفی مثل لیگ یا Kick-Off، ولتا را تجربه کنید. دراین‌میان سوال مهمی به‌وجود می‌آید؛ آیا حالت ولتا بازی FIFA 20 همانند بخش آلتیمیت تیم دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است؟ 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، جف انتوی، تهیه کننده فیفا 20، در گفت‌وگوی اخیر خود با IGN اعلام کرده است که EA Sports برنامه‌ای برای عرضه حالت ولتا با پرداخت‌های درون برنامه‌ای ندارد. در حال حاضر بازیکنان تمام آیتم‌های تزئینی موجود را می‌توانند با انجام چالش‌های داخل بازی کسب کنند. همچنین برنامه‌ای برای سیزن‌پس هم وجود ندارد. در ادامه مشخص شده است که چالش‌ها و آیتم‌های تزئینی حالت Volta به‌صورت ماهیانه تغییر می‌کنند.

طبق گفته‌های جف انتوی، حالت ولتا در روز عرضه فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای است و بازیکنان می‌توانند تمامی آیتم‌های تزئینی موجود را با انجام چالش‌ها کسب کنند. اما امکان دارد در آینده آن‌ها پرداخت‌های درون برنامه‌ای را به بازی اضافه کنند. در گذشته مواردی وجود داشته‌اند که الکترونیک آرتز پرداخت‌های درون برنامه‌ای را پس از عرضه بازی و دریافت نمرات، به بازی خود اضافه کرده است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی FIFA 20 در تاریخ پنج مهر ماه (۲۷ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده