// سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۰

یک هنرمند تصویری از بازی Death Stranding را با سبک ساخته قدیمی کوجیما بازسازی کرد

آمو سوری با ترکیب تصویری از اثر جدید کوجیما با بازی قدیمی و البته ارزشمند او با نام Policenauts تصویر جالبی از Death Stranding خلق کرده است.

شاید بتوان هیدئو کوجیما را یکی از شناخته شده‌ترین، موثرترین و البته خاص‌ترین بازی‌سازان تاریخ ویدیوگیم محسوب کرد. رفتار عجیب و غریب او که هنگام انتشار بازی جدیدش یعنی Death Stranding طرفداران زیادی را به مرز جنون کشانده باعث شده تا نام او بیش از هر زمان دیگری در بین گیمرها شنیده شود. البته دلیل اصلی محبوبیت کوجیما بازی‌های جریان‌ساز و خلاقانه‌ی او هستند که تاثیر زیادی بر شکل‌گیری دنیایی که ما امروزه می‌شناسیم داشته‌اند؛ آثاری نظیر مجموعه‌ی Metal Gear که هر نسخه‌ی آن عناصر جدیدی را به دنیای ویدیوگیم افزوده است.

یکی از جالب‌ترین آثار او بازی علمی-تخیلی Policenauts است؛ این بازی با وجود اینکه هیچ وقت به‌طور رسمی خارج از ژاپن منتشر نشد، باز هم به خاطر سبک هنری خاص خود و طراحی‌هایی که هنوز هم مانند ۲۵ سال پیش خیره‌کننده هستند، موفق شد هواداران زیادی پیدا کند و اکنون می‌توان آن را یک اثر کالت-کلاسیک به حساب آورد.

حالا آمو سوری، که در مجموعه‌ی اینترنتی Silent Hill – The Promise به ایفای نقش پرداخته بود، این دو اثر کوجیما را با یکدیگر ترکیب کرده و تصویری از شخصیت‌های بازی Death Stranding که با سبک هنری بازی Policenauts طراحی شده‌اند منتشر کرده است. در این تصویر ما می‌توانیم شخصیت اصلی بازی جدید کوجیما یعنی سم را درکنار شخصیت نقابدار مرموز این بازی با نام Die-Hardman، این بار از زاویه‌ای دیگر و با حال و هوایی متفاوت مشاهده کنیم که نتیجه‌ی آن ترکیبی جذاب از کهنه و نو است.

Death Stranding

به نظر می‌رسد یک پیوند ناگسستنی بین کوجیما و دهه ۹۰ میلادی وجود دارد؛ چرا که این اولین باری نیست که Death Stranding را با حال و هوای بازی‌های دوره‌ی پلی استیشن 1 می‌بینیم، پیش از این هم یکی دیگر از هواداران تریلر این بازی را به شکل یک بازی روی PS1 بازسازی کرده بود. شاید این موضوع به این خاطر است که ماندگارترین و بزرگ‌ترین اثر کوجیما یعنی Metal Gear Solid در این دوره منتشر شده است.

طبق اعلام سونی این بازی مورد انتظار در تاریخ ۱۷ آبان ماه (هشت نوامبر) برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. البته احتمال انتشار آن برای پلتفرم‌های دیگر نیز وجود دارد؛ چرا که این بازی اخیرا از فهرست بازی‌های انحصاری بلاگ پلی‌استیشن خارج شده بود. به هر ترتیب مجبوریم تا آن روز منتظر بمانیم؛ پس در حال حاضر می‌توانید جدیدترین اخبار بازی و همچنین سایر مطالب پیرامون این بازی را ازطریق زومجی دنبال کنید و علاوه‌برآن نظرات خود پیرامون این اثر زیبا و سایر ساخته‌های کوجیما را با ما در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده