// سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Dungeon Warfare 2؛ در مسیر رسیدن به ارباب سیاه‌چال

بازی Dungeon Warfare 2 دنباله‌روی نسخه قبلی خودش است و یک ماجراجویی حریصانه را برای رسیدن به مقام ارباب سیاه‌چال به بازیکنان هدیه می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Dungeon Warfare 2 توسط استودیو Valsar و در سبک استراتژیک منتشر شده است و دنیایی جذاب و پر از عناصر هیجان‌انگیز را به بازیکنان ارائه می‌کند. این بازی اندروید وظیفه دفاع از قلعه‌های مختلف را به شما می‌دهد و باید چالش تبدیل شدن به یک ارباب سیاه‌چال را بپذیرید و در این مسیر بهترین عملکرد خود را داشته باشید.

بازی آیفون Dungeon Warfare 2 از یک دنیای اساطیری و جذاب پر از شخصیت‌‌های منحصربه‌فرد بهره می‌برد. این دنیا شامل مسیرهای مختلف است و نیروهای خود ر ا هدایت کنید و با نابودی دشمنان به مقام ارباب سیاه‌چال دست یابید. قهرمانان شما قابلیت ارتقا دارند و می‌توانید درخت مهارت خود را تا انتهاب مراحل کامل کنید. باس‌فایت‌ها چالش سختی محسوب می‌شوند و نیاز دارید که با استراتژی کامل اقدام به رویایی با آن‌ها کنید. بیش از ۳۰ نوع سلاح سرد و گرم و جادویی در بازی وجود دارد که پیشروی را برای شما ساده‌تر می‌کنند. علاوه‌بر حالت‌ داستانی می‌توانید در بخش Endless حضور داشته باشید و بیش‌ترین امتیاز را به‌عنوان رکورد از خود برجای گذارید. با یکی از بهترین بازی های اندروید رو‌به‌رو هستیم و تنوع بخش‌های مختلف می‌تواند ساعت‌ها گیم‌پلی هدفمند و مفید را به شما هدیه کند. هرکدام از دشمنان شما توانایی خاصی دارند و باتوجه‌به محیط بازی، باید مسیر خود را به‌درستی انتخاب کنید تا با دشمنان قدرتمند رو‌به‌رو نشوید و تیم قهرمان شما آمادگی رویایی با توانایی هر دشمن را داشته باشد. این بخش کاملا قابل ارزیابی است و باید به‌عنوان یک رهبر عملکرد مدیریتی خوبی داشته باشید. خطرات محیطی هم در بازی دیده می‌شود و تله‌ها هیچ‌گاه قابل پیش‌بینی نیستند. ماجراجویی شما باید همراه‌با تم داستانی بازی باشد و هدف خود را که رسیدن به مقام ارباب سیاه‌چال است فراموش نکنید.

Dungeon Warfare 2

محیط بازی Dungeon Warfare 2 رفته رفته شلوغ‌تر می‌شود و سبک دفاع از قلعه بیش‌ از پیش خودش را نشان می‌دهد. گرافیک پیکسلی بازی مانع خلاقیت سازندگان بازی نشده است و طراحی جذابی را برای تمام المان‌های بازی می‌بینیم. از بخش مهارت‌ها گرفته تا سلاح‌های متنوع هرکدام شکل و آیکون خاصی دارند و در بخش منو می‌توانید اطلاعات آن‌ها را مشاهده کنید و آن‌ها را ارتقا دهید. نقشه کوچک بازی هم در منو دیده می‌شود و به‌نوعی نمایانگر عملکرد شما است. اصلی‌ترین بخش امتیازی شما XP‌ها است و باید برای لول‌آپ شدن و کسب قهرمانان جدید آن را در نظر داشته باشید.

همه وظیفه شما در بازی Dungeon Warfare 2 رسیدن به مقام ارباب سیاه‌چال است

بازی Dungeon Warfare 2 یک سیستم نبرد قانونی دارد که موج‌های حمله توسط دشمنان را تنظیم می‌کند و به‌نوعی تعادل و عدالت را در بین تیم‌ها برقرار می‌کند. تله‌های هر محیط منفعل هستند و هربار با سیستم جدیدی قهرمانان شما را در دام می‌اندازد. هرکدام از عناصر محیطی که در بازی می‌بینید تخریب‌پذیر هستند و میزان آسیب‌پذیری معینی دارند. همه ارتقاهای بازی روی آن‌ها تاثیر دارند و باعث سرعت گرفتن در روند پیروزی شما می‌شوند. آیتم‌هایی که در این بازی می‌بینیم شباهت زیادی به بهترین آثار کنسولی دارند و شما تنها در گرافیک پایین باید آن‌ها را کرفت کنید و حتی سلاح‌های جدیدی را با آن‌ها بسازید. گرافیک طراحی‌ها در این بخش هم عالی است و کاملا می‌توان تفاوت را احساس کرد.

Dungeon Warfare 2

بازی Dungeon Warfare 2 دنباله مناسبی است که تجربه کنندگان نسخه اول بازی را راضی می‌کند. اگر تاکنون با این سری آشنا نبوده‌اید، در ابتدا باید کمی با دنیای آن آشنا شوید و سعی در یادگرفتن مکانیسم‌های آن داشته باشید. سلاح‌ها و تجهیزات و سیستم‌های ارتقا تا ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند و گرافیک پیسکلی پتانسیل بازی را تحت تاثیر خودش قرار نمی‌دهد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید. تریلر کوتاهی از گیم‌پلی بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده و دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Dungeon Warfare 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده