نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴

زک اسنایدر تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Army of the Dead منتشر کرد

زک اسنایدر اخیرا تصویر جدیدی از پشت صحنه مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Army of the Dead را به اشتراک گذاشته است.

از اواخر ماه گذشته بود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان) رسما آغاز شد. وظیفه کارگردانی این فیلم ترسناک و زامبی محور بر عهده زک اسنایدر، کارگردان فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) و فیلم Watchmen (واچمن)، است که مراحل فیلمبرداری این فیلم که قرار است از شبکه نت‌ فلیکس منتشر شود، در لس آنجلس در کالیفرنیا و در البوکرکی در نیومکزیکو انجام خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Army of the Dead منتشر شده است. به‌تازگی زک اسنایدر تصویری در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرده که در این تصویر او در داخل یک ماشین ظاهرا سوخته نشسته و اسکلت دو جسد نیز در صندلی جلوی ماشین هستند که اسنایدر یک دوربین نیز در دست دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

زک اسنایدر در فیلم Army of the Dead

طبق گفته اسنایدر، این دوربین از کمپانی Red Digital Cinema (رد دیجیتال سینما) است که از این دوربین برای ساخت فیلم ارتش مردگان استفاده خواهد شد. همچنین شاید جالب است بدانید که اسنایدر فیلمبردار فیلم Army of the Dead نیز است که او پیش از این تنها وظیفه فیلمبرداری فیلم کوتاه Snow Steam Iron را بر عهده داشته بود و این فیلم اولین تجربه او در یک اثر بلند سینمایی است. دیو باتیستا، الا پورنل، آنا د لا رگه‌را، تئو روسی، هیرویوکی سانادا، گرت دیلاهانت، رائول کاستیلو، عمری هاردویک، کریس دی‌الیا، نورا آرنزدر، ماتیاس شوایگهوفر، سامانتا جو، ریچ کرتون و هما قریشی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Army of the Dead حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Army of the Dead داستان گروهی از مزدوران را در تلاش برای ورود به یک منطقه قرنطینه که از حمله زامبی‌ها در امان است روایت می‌کند و آن‌ها سعی دارند تا بزرگ‌ترین دزدی تاریخ را انجام دهند. انتظار می‌رود این فیلم سال ۲۰۲۰ از شبکه Netflix منتشر شود. فیلم Army of the Dead براساس داستانی از اسنایدر ساخته می‌شود که شی هیتن و جوبی هارولد، نویسنده فیلمنامه فیلم King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه شمشیر)، وظیفه نوشتن فیملنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. علاوه بر این فیلم، اسنایدر در حال همکاری با نتفلیکس برای ساخت یک انیمه سریالی براساس اساطیر اسکاندیناوی نیز است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده