// دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

Gears 5 قابلیت طراحی مرحله در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد

بازیکنان در حالت Escape بازی Gears 5 و ازطریق ویژگی ساخت نقشه، می‌توانند نقشه دلخواه خود را بسازند و این حالت را در آن تجربه کنند.

بازی Gears 5 در شهریور ماه برای ایکس باکس وان و پی سی عرضه می‌شود و استودیو The Coalition، سازنده بازی گیرز 5، در حساب کاربری یوتیوب Gears of War ویدیو جدیدی را منتشر کرده است. این ویدیو ویژگی ساخت نقشه در حالت Escape را به‌صورت کامل نشان می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بازیکنان ازطریق ویژگی ساخت نقشه حالت Escape، می‌توانند نقشه‌های متنوعی را بسازند. ازاین‌رو این به شما بستگی دارد که چه نقشه‌ای را بسازید. اگر علاقه‌مند به نقشه‌های کوچک هستید، می‌توانید پس از اتصال چند اتاق به یکدیگر، راه خروج را قرار دهید و یک نقشه کوتاه بسازید. این در حالی است که علاقه‌مندان به نقشه‌‌های بزرگ و چالش‌برانگیز، می‌توانند از المان‌های مختلفی در ساخت نقشه خود استفاده کنند. همچنین می‌توانید از اتاق‌های امن (Safe Rooms) هم استفاده کنید.

ویژگی دیگری که در جریان ساخت نقشه حالت Escape قادر به شخصی‌سازی آن هستید، تعداد و انواع دشمن‌هایی است که در هر اتاق قرار می‌گیرند. همچنین می‌توانید نوع سلاح خود و میزان مهمات دریافتی را هم شخصی‌سازی کنید. برای مثال زمان انفجار یا سایر ویژگی‌های نارنجک ونوم قابل تغییر است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. گیرز 5 در تاریخ ۱۷ شهریور ماه (۱۰ سپتامبر) عرضه می‌شود. کاربران ایکس باکس گیم‌ پس یا خریداران نسخه آلتیمیت چهار روز زودتر، به این بازی دسترسی خواهند داشت.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده