// دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تصاویر جدید Death Stranding سم را با ظاهری دیگر در حال استراحت کردن نشان می‌دهد

به‌تازگی هیدئو کوجیما تصاویر جدیدی از بازی Death Stranding در اینستاگرام منتشر کرده است که کاراکتر سم را در حالت استراحت کردن نشان می‌دهد.

بازی مورد انتظار Death Stranding در تاریخ ۱۷ آبان ماه (هشت نوامبر) برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. هیدئو کوجیما، کارگردان دث استرندینگ، با انتشار عکس‌های مختلف در حساب کاربری توییتر و اینستاگرام خود، سعی می‌کند کاربران را بیش از پیش با جهان بازی آشنا کند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، هیدئو کوجیما یک بار دیگر تصاویر جدیدی را از Death Stranding در حساب کاربری اینستاگرام خود منتشر کرده است. در گذشته تصاویری منتشر شده بودند که یکی از آن‌ها نشان می‌داد سم در حال استراحت کردن است. حال تصاویر جدیدی دث استرندینگ این موضوع را بیش‌ازپیش نشان می‌دهد. در این تصاویر سم، با بازی نورمن ریداس، را مشاهده می‌کنیم که روی زمین نشسته است و استراحت می‌کند.

نکته‌ی دیگر تصاویر منتشر شده، این است که سم در هر دو تصویر کلاه و عینک به چشم دارد. به‌نظر می‌رسد بازیکنان می‌توانند سم را در طول بازی از نظر ظاهری شخصی‌سازی کنند. بااین‌تفاسیر باید منتظر ماند و ببینیم ویژگی استراحت کردن سم در Death Stranding چه ویژگی‌هایی دارد. همچنین چندی پیش هم اعلام شد که تریلر جدید این بازی در افتتاحیه نمایشگاه گیمزکام منتشر می‌شود. نظر شما کاربران زومجی در مورد عکس‌های منتشر شده چیست؟

Death Stranding

Death Stranding


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده