نویسنده: آریا بهپور
// دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

بازی Borderlands 3 هم برای طرفداران قدیمی مجموعه جذاب خواهد بود و هم مخاطبان جدید

جدیدترین نسخه Borderlands به‌شکلی طراحی شده است که مخاطبان جدید بازی را هم در صورت علاقه با سبک شوتر اول شخص راضی می‌کند.

این روزها در حال نزدیک‌شدن به زمان انتشار بازی بوردرلندز 3 (Borderlands 3) هستیم و طرفداران این مجموعه می‌توانند در ۱۰سالگی آن و بعد از گذشت هفت سال از انتشار بوردرلندز 2 از نسخه جدید بازی لذت ببرند. ولی طبق جدیدترین اخبار بازی مخاطبان جدید هم در این زمینه نگرانی‌ای نخواهند داشت و می‌توانند تجربه‌ای دلچسب و زیبا را دنبال کنند.

معمولاً با تولید و عرضه‌ی نسخه‌های جدید بازی‌های معروف، این نگرانی برای مخاطبان جدید آن‌ها ایجاد می‌شود که شاید نتوانند آن‌طور که باید و شاید از بازی لذت ببرند و رابطه‌ی خوبی با آن برقرار کنند، ولی به‌گفته‌ی آنتونی نیکلسن، یکی از تهیه‌کنندگان ارشد استودیو گیرباکس (Gearbox Software) بوردرلندز 3 به‌شکلی طراحی شده است که نگرانی خاصی بابت این قضیه وجود نخواهد داشت و طرفداران سرسخت مجموعه و افراد جدید به یک اندازه از آن راضی خواهند بود:

ما گزینه‌های متنوع و ویژگی‌های مختلفی در بوردرلندز 3 به‌کار برده‌ایم تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد. در حقیقت ما درون تیم تولید بازی، یک تیم دیگر هم داریم که روی چنین مواردی مثل ساده کردن دسترسی برای همه‌ی افراد کار می‌کنند، چرا که چنین موضوعی اهمیت زیادی برای گیرباکس دارد.

مخاطبان جدید بازی نباید هیچ‌گونه نگرانی‌ای بابت آشنا نبودن با بوردرلندز داشته باشند و تنها کافی است اهل بازی‌های شوتر اول شخص باشند. اگر پیش از این به‌سراغ سایر بازی‌های این سبک رفته‌اید، با بوردرلندز 3 هم مشکلی ندارید و همه‌چیز در این بازی حسی آشنا برای شما خواهد داشت. بخش ابتدایی بازی و همراهی با Claptrap هم به‌شکلی طراحی شده است که بازیکن‌ها را برای ورود با دنیای بازی آماده می‌کند و حال و هوای گیم‌پلی را توضیح می‌دهد.

در مجموع ما بوردرلندز 3 را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌ایم که چه از افرادی باشید که از سال ۲۰۰۹ (اولین نسخه) با این مجموعه آشنا شده‌اید و چه در سال ۲۰۱۹ برای اولین‌بار به‌سراغ آن می‌روید، تنها کافی است آن را شروع کنید تا متوجه شوید که بازی همه‌چیز را به بهترین شکل در اختیار شما قرار می‌دهد و تجربه‌ای لذت‌بخش فراهم می‌کند.

بازی بوردرلندز 3 در تاریخ ۱۳ سپتامبر (‌۲۲ شهریور) توسط 2K Games برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد و نسخه گوگل استیدیا هم مدتی بعد از سایر نسخه‌ها عرضه می‌شود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده