نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

پخش مسابقات Apex Legends به‌علت تیراندازی‌های اخیر کشور آمریکا به تعویق افتاد

به‌علت تیراندازی‌های اخیر کشور آمریکا، شبکه‌ی ESPN و ABC آمریکا پخش مسابقات Apex Legends را به‌حالت تعلیق درآوردند.

ورزش‌های الکترونیک این روزها به‌یکی از مهم‌ترین جنبه‌های صنعت بازی تبدیل شده‌ است و از طریق آن، گیمرها و صدالبته کمپانی‌های بازی‌سازی یا برگزارکنندگان مسابقات، می‌توانند درآمدزایی و پیشرفت کنند. بازی Apex Legends، ساخته‌ی جدید استودیو ریسپاون که توانست روح تازه‌ای به‌ژانر بتل‌رویال بدمد و گیمرهای بسیار زیادی را باخود همراه کند، از طریق ظرفیت رقابتی بسیار بالای خود توانست به‌یکی از رشته‌های پرحرارت و پرطرفدار ورزش‌های الکترونیک تبدیل شود.

چندی پیش، در دو ایالت اوهایو و تگزاس متاسفانه شاهد یک تیراندازی جمعی یا Mass Shooting بودیم که طی آن افراد و خانواده‌های بسیار زیادی آسیب دیدند و صدالبته، دیدگاه‌های عجیب دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت ایالت متحده، را پیرامون تاثیرات بازی‌های ویدیویی روی این حوادث را شاهد بودیم. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، پیرو حوادث موردبحث و دیدگاه سیاست‌مدارانی همچون ترامپ پیرامون بازی‌های ویدیوییِ خشن، دو شبکه‌ی ESPN و ABC آمریکا پخش مسابقات بازی Apex Legends را به‌دلیل داشتن محتوای خشونت‌آمیز به‌حالت تعلیق درآوردند.

البته که موضوع تعلیق پوشش زنده‌ی مسابقات بازی‌های شوتر تنها پس‌لرزه‌های این تیراندازی نبودند چرا که فروشگاه والمارت نیز پس از این اتفاقات، تبلیغات بازی‌هایی همچون Resident Evil 2 Remake را که دارای محتوای خشن هستند را فعلا به‌حالت تعلیق درآورده است.

بازی Apex Legends را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنید. اخیرا یک حالت Solo (تک‌نفره) هم به‌بازی اضافه شده که بازیکنان طی آن دیگر در قالب تیم‌های مختلف بایکدیگر مبارزه نخواهند کرد و در آن نبردها یک‌به‌یک می‌شود. همچنین گفتنی است که یک کاراکتر جدید هم به‌زودی راهی میدان‌های نبرد بازی خواهد شد.



منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده