نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳

فیلم Nightmare Alley با درجه سنی بزرگسال و بدون هیچ المان ماورایی اکران خواهد شد

گیرمو دل تورو در رابطه با فیلم Nightmare Alley توضیح داد که این فیلم بسیار ترسناک و تاریک با درجه سنی بزرگسال اکران خواهد شد.

نویسنده و کارگردان تحسین شده‌ی فیلم The Shape of Water (شکل آب) یعنی گیرمو دل تورو مدتی است که در حال جمع‌آوری تیم بازیگری خود برای اقتباس رمان نوآر سال ۱۹۴۶ به نام Nightmare Alley است. از همین رو او کم کم اطلاعات و جزئیات بیشتری را در رابطه با این پروژه خود منتشر می‌کند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دل تورو اعلام کرده که فیلم Nightmare Alley (کوچه کابوس) قرار است با درجه سنی بزرگسال ساخته و اکران شود. او همچنین اعلام کرد که در این اثر، دیگر خبری از آن المان‌های فانتزی و ماوراءطبیعی‌ای که خودش با آنها شناخته شده است، نخواهد بود. دل تورو در مصاحبه اخیر خود با گزارشگر سایت خبری کولایدر اینگونه صحبت کرد:

خب، موضوعی که وجود دارد، این است که این کتاب در سال ۱۹۹۲ توسط ران پرلمن به من داده شد؛ پیش از اینکه من اصلا فیلم تایرون پاور را ببینم. من بعد از خواندن این کتاب، عاشق آن شدم. اقتباسی که من با کیم مورگان انجام دادم، لزوما تمام داستان کتاب را در بر ندارد؛ زیرا اقتباس کل کتاب تقریبا امری غیرممکن است. این کتاب تقریبا یک مجموعه است. المان‌هایی وجود دارند که در کتاب تاریک‌تر و سیاه‌تر هستند. این اولین فرصت بسیار خوبی است که من دارم تا بتوانم به خواسته خودم، یعنی ساخت فیلم نوآر، بپردازم. هیچ المان و عنصر ماوراءطبیعی‌ای در این فیلم وجود ندارد؛ فقط یک داستان سر راست و بی‌پرده و البته واقعا تاریک.

این نویسنده و کارگردان ۵۴ ساله همچنین به این موضوع اشاره کرد که این فیلم نه تنها یک اثر دلهره‌آور با درجه سنی بزرگسال است، بلکه می‌توان گفت که دو برابر این درجه سنی دارد. فیلم کوچه کابوس که فیلمنامه آن توسط دل تورو و کیم مورگان نوشته شده، براساس رمانی است که به قلم ویلیام لیندزی گرشام نوشته شده است. این رمان در گذشته هم مورد اقتباس قرار گرفته است و اولین فیلم توسط کمپانی فاکس و در سال ۱۹۴۷ اکران شد. داستان رمان کوچه کابوس حول محور یک شخصیت مغرور و کلاهبردار به نام استانتون کارلایل می‌چرخد که ترفندهای مختلف تجارتی را یاد می‌گیرد. او از این ترفندها استفاده می‌کند و خودش را به عنوان یک معلم مذهبی و معنوی معرفی می‌کند. او قصد دارد که با این کار، افراد ثروتمند و ضعیف را طعمه خود قرار دهد.

Guillermo Del Toro

بردلی کوپر، کیت بلانشت، تونی کولت، رونی مارا، ران پرلمن، مارک پووینلی، ریچارد جنکینز و مایکل شنون بازیگر فیلم شکل آب در حال حاضر در حال گفتگو و مذاکره هستند تا در صورت توافق به جمع تیم تولید این فیلم بپیوندند و ایفای نقش کنند. گیرمو دل تورو علاوه بر کارگردانی، همراه با جی. مایلز دیل و همچنین کمپانی تی‌اس‌جی اینترتینمنت (TSG Entertainment) تهیه کنندگی فیلم را برعهده دارند. از طرف دیگر هم کمپانی فاکس سرچلایت حق پخش جهانی فیلم Nightmare Alley را در دست دارد. براساس برنامه‌ریزی‌ها، فیلمبرداری و تولید فیلم Nightmare Alley قرار است پاییز سال جاری آغاز شود.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده