نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

پروانه نمایش فیلم سینمایی مصائب شیرین ۲ صادر شد

پروانه نمایش فیلم سینمایی مصائب شیرین ۲ با کارگردانی علیرضا داوودنژاد صادر شد.

فیلم سینمایی «مصائب شیرین ۲» به کارگردانی علیرضا داوودنژاد در زمان معرفی فیلم‌ها به سی و هفتمین جشنواره فجر، دچار حاشیه‌هایی شد. فیلم در نهایت به جشنواره نرسید. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ پروانه نمایش فیلم سینمایی مصائب شیرین ۲ صادر شده است. پخش‌کننده این فیلم ایرانی فیلمیران خواهد بود. خلاصه داستان فیلم سینمایی «مصائب شیرین ۲» به قرار زیر آمده است:

دختری برای تولد ۱۸ سالگی خود، پدر و مادرش را به جایی ناآشنا دعوت می‌کند. پدر و مادر برای رسیدن به آن‌جا سفری را از منچستر به لندن آغاز می‌کنند. در این سفر آن‌ها زندگی گذشته خود را مرور می‌کنند تا به آنچه موجب فاصله گرفتن فرزند از آن‌ها و برگزاری جداگانه جشن تولد شده پی ببرند.

فیلم سینمایی «مصائب شیرین ۲» ساخته علیرضا داوودنژاد با بازی بازیگرانی مانند رضا داودنژاد، ترلان پروانه، مونا داودنژاد، زهرا داودنژاد، علی داودنژاد، همایون کاظمی، سارا لوئیز کاظمی و محمدرضا داودنژاد ساخته شده است. علیرضا داوودنژاد فیلمسازی را از سال ۱۳۵۴ آغاز کرد. وی در این سال فیلم سینمایی «نازنین» را ساخت. این کارگردان و نویسنده تاکنون فیلم‌های قدغن، جایزه، بی‌پناه، مصائب شیرین، کلاس هنرپیشگی و فراری را ساخته است. رضا داوودنژاد، بازیگر فیلم «مصائب شیرین ۲» در فیلمٰ‌هایی مانند مصائب شیرین، همه‌ چی آرومه، دردسرهای بزرگ و کلاس هنرپیشگی نقش‌آفرینی کرده است. ترلان پروانه دیگر بازیگر «مصائب شیرین ۲» است. وی سابقه بازی را در فیلم‌هایی مانند فراری، به خاطر پونه و جاده قدیم دارد.

نظر شما کاربران زومجی درباره داستان و بازیگران فیلم مصائب شیرین ۲ چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده