// یکشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

روس‌ ها عنوان قهرمانی مسابقات PUBG Nations Cup را به‌دست آوردند

تیم‌های برتر اولین دوره مسابقات PUBG Nations Cup 2019 بازی PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS که به صورت ملی پیگیری شد، مشخص شدند.

قهرمان مرحله نهایی مسابقات PUBG Nations Cup 2019 بازی PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS بعد از سه روز رقابت مشخص شد. این رویداد که به عنوان اولین جام ملل بازی شناخته می‌شود با حضور شانزده تیم ملی و به میزبانی شهر سئول کره جنوبی پیگیری شد. مجموع جوایز رویداد ۵۰۰ هزار دلار بود که قهرمان مسابقات سهمی ۱۰۰ هزار دلاری را از آن خود کرد. در پایان مسابقات تیم روسیه با کسب ۱۲۷ امتیاز توانست به عنوان قهرمانی دست یابد و نمایندگان کشورهای کره جنوبی و کانادا به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

رقابت‌های مرحله اصلی مسابقات PUBG Nations Cup به صورت تیمی (Squad) پیگیری شد که تمامی تیم‌ها طی سه روز در پانزده راند مختلف با یکدیگر رقابت کردند. بازیکنان هر کشور با روش‌های مختلفی بر اساس رای مردم و یا بازیکنان حرفه‌ای هر کشور انتخاب و راهی سئول شده بودند. هر تیم بسته به جایگاهی که در هر راند قرار می‌گرفت و تعداد فرگ‌های بازیکنان امتیاز دریافت می‌کرد. تیم‌های هم‌امتیاز نیز بسته به مجموع فرگی که به‌‌دست آورده‌ بودند رتبه‌بندی شدند. در نهایت تیم‌ها با توجه به فعالیتشان در تمامی راند‌ها و نسبت به امتیازی که جمع‌آوری کرده بودند رتبه‌بندی شدند.

PUBG Nations Cup 2019

با پایان مسابقات PUBG Nations Cup 2019 ایستگاه مهم بعدی طرفداران بازی پابجی مسابقات PUBG Global Championship 2019 است. مراحل مقدماتی این رویداد به زودی پیگیری می‌شود و تیم‌های برتر بایستی هفدهم آبان برای بخشی از جایزه ۲ میلیون دلاری مسابقات با یکدیگر روبه‌رو شوند. قرار است ۳۲ تیم در این دوره از مسابقات حضور پیدا کنند که به میزبانی دو شهر لس‌آنجلس و اوکلند برگزار خواهد شد.

رقابت‌های مرحله اصلی مسابقات به پانزده زبان مختلف استریم شد که علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌ها می‌توانند با مراجعه به بخش آرشیو کانال playbattlegrounds در توییچ تمامی اتفاقات مربوط به تورنمنت PUBG Nations Cup 2019 را مشاهده کنند.

PUBG Nations Cup 2019

تیم‌های برتر و جوایز اهدا شده

مقامکشورامتیازجایزه
۱روسیه۱۲۷۱۰۰ هزار دلار
۲کره جنوبی۱۲۲۵۸ هزار دلار
۳کانادا۱۰۶۵۰ هزار دلار
۴ویتنام۱۰۳۴۴ هزار دلار
۵آلمان۱۰۳۳۸ هزار دلار
۶تایلند۹۶۳۴ هزار دلار
۷تایوان۹۲۳۰ هزار دلار
۸چین۸۷۲۶ هزار دلار
۹آرژانتین۷۹۲۲ هزار دلار
۱۰ایالات متحده۶۹۲۰ هزار دلار
۱۱ژاپن۶۹۱۸ هزار دلار
۱۲ترکیه۶۸۱۶ هزار دلار
۱۳برزیل۶۲۱۴ هزار دلار
۱۴استرالیا۶۱۱۲ هزار دلار
۱۵بریتانیا۵۷۱۰ هزار دلار
۱۶فنلاند۵۶۸ هزار دلار


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده