// یکشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

تریلر جدید بازی Those Who Remain اتمسفر تاریک آن را نشان می‌دهد

پیش از آغاز رویداد Gamescom 2019، تریلری جدید از بازی Those Who Remain منتشر شده است.

پاییز سال گذشته بود که اولین تصاویر و جزییات از بازی Those Who Remain منتشر شد. این بازی ترسناک در استودیو Camel 101 در حال توسعه است و جزئیاتی که در اولین سری از تصاویر دیدیم نشان‌دهنده‌ی یک بازی با اتمسفر تاریک و ترسناک بود. اخیرا نیز تیم توسعه بازی برای گسترش دامنه‌ی انتشار آن، با استودیو Wired Productios همکاری خود را آغاز کرده است تا در نهایت بتواند این بازی را به دست افراد بیشتری برساند. بازی Those Who Remain قرار است در جریان نمایشگاه Gamescom 2019 که از تاریخ ۲۰ ماه آگوست (۲۹ مرداد ماه) آغاز خواهد شد، حضور داشته باشد. بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو Camel 101 تریلری جدید از این اثر را منتشر کرده است که می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

به نظر می‌رسد این بازی از آثاری مانند P.T و Silent Hill الهام‌ گرفته باشد. داستان بازی در یک شهر کوچک به‌نام Dormont جریان دارد که شخصیت اصلی بازی خود را در حال و هوایی بد می‌یابد که از اتفاقات که پیش‌تر برای وی رخ داده است، نشات می‌گیرد. این شهر کوچک و به‌ظاهر آرام، در حقیقت به‌نوعی آرامش قبل از طوفان است؛ طوفانی که توسط نیرویی شیطانی که زیر سطح شهر در جریان است رخ خواهد داد.

احتمالا علاقه‌مندان به ژانر وحشت و همچنین طرفداران بازی‌هایی مانند Silent Hill بی‌صبرانه منتظر هستند تا ببینند بازی Those Who Remain تا چه میزان عطش آنان را در ژانر ترس سیر خواهد کرد. اگرچه بازی‌های پیشین استودیو Camel 101 ترکیبی از سبک‌های مختلف بوده‌اند، اما این مساله نمی‌تواند مانع از این احتمال شود که با یک بازی خوب مواجه شویم. با توجه‌به همکاری این استودیو با Wired Productions، می‌توان به این بازی امیدوار بود؛ چراکه تریلرها و تصاویری که تاکنون از بازی منتشر شده‌اند، گویای یک محیط تاریک و اتمسفر ترسناک هستند.

بازی Those Who Remain قرار است در تاریخی نامعلوم برای پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده