نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۷

تریلر سریال Treadstone منتشر شد

به‌تازگی شبکه USA Network تریلر سریال اکشن و درام ترداستون (Treadstone)، ساخته تیم کرینگ را که اسپین آف سری فیلم بورن (Bourne) محسوب می‌شود، منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه USA Network تریلر رسمی جدیدترین مجموعه تلویزیونی درام و اکشن خود یعنی سریال Treadstone (ترداستون) را منتشر کرد. ما در این تریلر شاهد اولین تصاویر واضح از اسپین آف تلویزیونی سری فیلم Jason Bourne (جیسون بورن) هستیم. جرمی ایروین بازیگر فیلم Paradise Hills (تپه‌های بهشت) و برایان جی اسمیت بازیگر سریال Stargate Universe، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال ترداستون حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. شما در انتهای همین پست می‌توانید تریلر کوتاه سریال Treadstone را مشاهده یا دانلود کنید.

سریال ترداستون به بررسی تاریخچه و همچنین ماجراهای فعلی اقدامات برنامه عملیات سیاه سازمان سیا به نام Treadstone می‌پردازد؛ یک عملیات پنهانی که از پروتکل اصلاح رفتار استفاده می‌کند تا ماموران خود را تبدیل به قاتلان ابرانسانی‌ای بکند که تقریبا هیچ چیز نمی‌تواند آنها را متوقف کند. به همین ترتیب می‌توان گفت که جیسون بورن هم که شخصیت اصلی و مرکزی سری فیلم Bourne کمپانی یونیورسال پیکچرز محسوب می‌شود، یکی از محصولات همین برنامه بوده است. حال این سریال داستان یک سری ماموران خفته در سرتاسر جهان را دنبال می‌کند که به طور مرموزی «بیدار» شدند تا ماموریت‌های کشنده خود را ادامه دهند.

بازیگر اصلی این سریال همان جرمی ایروین، بازیگر فیلم War Horse (اسب جنگی) است که نقش جی. راندولف بنتلی را ایفا می‌کند؛ یک جاسوس سازمان سیا که وظیفه دارد تا یک هدف کلیدی را از بین ببرد. از طرف دیگر هم برایان جی اسمیت، بازیگر سریال Sense8 (حسی) ایفای نقش داگ مک‌کنا را برعهده دارد؛ یک کارگر بخش نفتی که بعد از فهمیدن برخی حقایق درباره اینکه دقیقا چه کسی است، زندگی‌اش از این رو به آن رو می‌شود.

عمر متولی بازیگر سریال The Affair در نقش آقای ادواردز، تریسی ایفیچور بازیگر سریال Quantico (کوانتیکو) در نقش تارا کولمن، هنرمند کره‌ای به نام هان هیو جو بازیگر فیلم Cold Eyes و فیلم The Beauty Inside در نقش سو-یون، گابریل اسکارنیتزکی بازیگر سریال The Game (بازی) در نقش پترا، امیلیا شوله بازیگر سریال Berlin Station (ایستگاه برلین)، میشل فوربز بازیگر سریال The Killing (کشتن) در نقش الن بکر، پاتریک فوجیت بازیگر سریال Outcast (رانده شده) در نقش استیفن هاینز، مایکل گستن بازیگر سریال The Leftovers (بازماندگان) در نقش دن لوین، تس هابریچ بازیگر فیلم Alien: Covenant (بیگانه: کاوننت) در نقش سامانتا مک‌کنا و شروتی حسن در نقش نیرا پاتل از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خالق سریال Heroes (قهرمانان) یعنی تیم کرینگ علاوه بر خلق این سریال، نقش نویسنده و تهیه کننده اجرایی آن را هم برعهده دارد. رامین بحرانی هم قرار است قسمت پایلوت یا آزمایشی را کارگردانی کند. بحرانی همچنین نقش تهیه کننده اجرایی را هم برعهده دارد. بن اسمیت و جفری وینر هم به نمایندگی از کمپانی کپتیویت اینترتینمنت (Captivate Entertainment) از دیگر تهیه کنندگان اجرایی مجموعه هستند. جاستین لوی به همراه بردلی توماس هم به نمایندگی از کمپانی Imperative Entertainment تهیه کنندگی اجرایی را برعهده دارند.

دانلود از آپارات


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده