// یکشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵

Kung-Fu Heroes و Vice: Project Doom به سرویس آنلاین نینتندو سوییچ اضافه می‌شوند

کاربران سرویس آنلاین نینتندو سوییچ، در پایان مرداد ماه می‌توانند دو بازی Kung-Fu Heroes و Vice: Project Doom را تجربه کنند.

نینتندو به‌صورت ماهیانه بازی‌های کلاسیک NES را به سرویس آنلاین نینتندو سوییچ اضافه می‌کند تا مشترکین این سرویس جدا از ویژگی تجربه آنلاین بازی‌ها، بتوانند بازی‌های قدیمی نینتندو را هم تجربه کنند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، نینتندو بازی‌های جدیدی را برای این سرویس معرفی کرده است.

در تاریخ ۳۰ مرداد ماه (۲۱ آگوست)، دو بازی Kung-Fu Heroes و Vice: Project Doom به سرویس آنلاین نینتندو سوییچ اضافه می‌شوند. ازاین‌رو کاربرانی که اشتراک این سرویس را خریداری کرده‌اند، می‌توانند در تاریخ ذکر شده با مراجعه به فروشگاه eShop، بازی مورد نظر خود را دانلود کنند و از تجربه آن لذت ببرند. در بازی Kung-Fu Heroes، بازیکنان باید پرنسس Min-Min و ۱۰ گنج دزدیده شده را از دست افراد شرور بازی نجات دهند. همچنین می‌توانید در نقش جکی و لی وارد بازی شوید و با ورود به هشت قلعه مختلف، مأموریت خود را کامل کنید.

در بازی Vice: Project DOOM هم بازیکنان هدایت کوئین هارت را برعهده می‌گیرند. درواقع بازی روایت‌گر داستان و ماجراجویی یک گروه کارآگاه است که سعی دارد جلوی مقاصد شیطانی دشمنان را بگیرد. یکی از ویژگی‌های این بازی اکشن سرعتی بالا و تعقیب و گریزهایی است که می‌تواند بازیکنان را به‌خوبی سرگرم کند.

Kung-Fu Heroes

Vice: Project Doom


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده