نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۸

بازیگران جدیدی به دنباله فیلم Coming to America پیوستند

بازیگران جدیدی مانند لزلی جونز، کیکی لین، تیانا تایلور و مایکل بلک سان به دنباله فیلم سفر به آمریکا (Coming to America) پیوستند و با ادی مورفی هم‌بازی می‌شوند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری هالیوود ریپورتر در طی گزارشی جدید اعلام کرد که بازیگر جایزه امی یعنی لزلی جونز، بازیگر و نویسنده برنامه Saturday Night Live (پخش زنده شنبه شب) و فیلم Ghostbusters (شکارچیان روح) به همراه کیکی لین، بازیگر فیلم If Beale Street Could Talk (اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند) و فیلم The Old Guard (نگهبان پیر) انتخاب شدند تا در دنباله کمدی فیلم Coming to America (سفر به آمریکا) ایفای نقش کنند. این دو بازیگر قرار است در جدیدترین اثر کمپانی پارامونت پیکچرز، مقابل ادی مورفی قرار بگیرند. کیکی لین قرار است نقش دختر اکیم را ایفا کند.

این شخصیت همیشه احساس می‌کند که پدرش می‌خواست به جای او یک پسر داشته باشد. علاوه بر این، سایت خبری کولایدر گزارش کرده که خواننده‌ای به نام تیانا تایلور و همچنین کمدینی به نام مایکل بلک سان هم برای ایفای نقش در این اثر کمدی انتخاب شده‌اند. لازم به ذکر است که لویی اندرسون، بازیگر فیلم Sandy Wexler (سندی وکسلر) قرار است باری دیگر در این فیلم هم حاضر شود و همان نقش موریس خودش را ایفا کند. علاوه بر بازیگران عنوان شده، افراد دیگری هم مانند وسلی اسنایپس، تازه‌کاری به نام جرماین فولر و ریک راس از جمله بازیگران جدیدی هستند که به این تیم اضافه می‌شوند.

Coming to America

ارسنیو هال، جیمز ارل جونز و پاول بیتس هم از جمله بازیگرانی هستند که دوباره می‌خواهند در قسمت دوم فیلم سفر به آمریکا ظاهر شوند و نقش‌های خود را ایفا کنند. ما در قسمت دوم فیلم سفر به آمریکا داستان شخصیت اکیم را دنبال می‌کنیم که حالا قرار است تبدیل به پادشاه شود. او در این قسمت متوجه می‌شود که پسری دارد که تا به آن لحظه هیچ چیزی از او نمی‌دانست؛ یک پسر خیابانی اهل کویینز به نام لاول. اکیم که قصد دارد به آرزوی لحظه آخریِ پدرش احترام بگذارد، مجبور است باری دیگر به آمریکا بازگردد و فرزند خود را به عنوان یک شاهزاده جدید، تاجگذاری کند.

قسمت دوم فیلم Coming to America قرار است توسط کریگ برو کارگردانی شود. این کارگردان در گذشته هم سابقه همکاری با کمپانی پارامونت پیکچرز را داشته است. او تا به امروز فیلم Hustle & Flow (شتاب و طغیان)، فیلم Footloose (آزاد) و نسخه بازسازی فیلم Black Snake Moan (ناله مار سیاه) را برای کمپانی پارامونت پیکچرز کارگردانی کرده است. از طرف دیگر خالق سریال Black-ish یعنی کنیا باریس هم قرار است فیلمنامه این اثر را بنویسد. قسمت ابتدایی و اصلی فیلم سفر به آمریکا توسط جان لندیس کارگردانی شد. ادی مورفی در این فیلم نقش یک شاهزاده آفریقایی ثروتمند را داشت که به کویینز شهر نیویورک آمد. او خودش را به عنوان یک مرد فقیر جا زده بود و به دنبال یک عروس خوب می‌گشت.

علاوه بر مورفی، جیمز ارل جونز، شری هیدلی، جان آموس، اریک لا سال و لویی اندرسون از بازیگران دیگری بودند که در این فیلم حضور داشتند. ادی مورفی در طی ۵ سال اخیر فعالیت کمی داشت و خیلی کم در صحنه بازیگری حاضر می‌شد. او در طی این چند سال فقط در سال ۲۰۱۶ و در فیلم Mr. Church (آقای چرچ) ایفای نقش کرد. همچنین نام او در لیست بازیگران چند پروژه مختلف که هنوز آغاز نشده‌اند مانند Beverly Hills Cop IV ،Triplets و یک فیلم بیوگرافیکی براساس داستان ریچارد پریور به کارگردانی لی دنیلز نوشته شده است. فیلم سفر به آمریکا 2، دومین همکاری بین کریگ برو و ادی مورفی را رقم می‌زند. آنها سال گذشته با هم در ساخت فیلم Dolemite is My Name (نام من دلامیت است) همکاری داشتند. این اثر کمدی و بیوگرافی احتمالا در طی سال جاری در شبکه نتفلیکس پخش می‌شود.

فیلم Coming to America 2 برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹) تنظیم شده است.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده