// یکشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۶

آپدیت آینده Fallout 76 تغییراتی را روی ساختمان Charleston Capitol اعمال می‌کند

بتسدا جزئیات دقیق‌تری را از آپدیت آینده Fallout 76 منتشر کرده است که شامل اعمال تغییرات روی گیم‌پلی و همچنین ساختمان Charleston Capitol می‌شود.

با هر آپدیت جدید، بتسدا (Bethesda)، سازنده و ناشر بازی Fallout 76، سعی می‌کند مشکلات بازی را از بین ببرد. البته بعضی از این به‌روزرسانی‌ها مشکلات جدیدی را هم به بازی اضافه می‌کنند. بااین‌حال بتسدا در تلاش است تا در هر به‌روزرسانی تجربه‌ی بهتری را در دسترس کاربران قرار دهد. در ماه جاری میلادی یک آپدیت برای فال اوت 76 منتشر می‌شود که به‌تازگی بتسدا جزئیات بیشتری را از این به‌روزرسانی منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در به‌روزرسانی 12 بازی Fallout 76، شاهد تغییراتی روی طراحی ساختمان Charleston Capitol هستیم. این تغییرات باعث می‌شوند تا کاربران بتوانند مأموریت Key to the Past را راحت‌تر از گذشته انجام دهند. همچنین دادگاه Charleston Capitol هم از ساختمان اصلی جدا می‌شود و شاهد دو ساختمان مجزا در محیط‌های مختلف خواهیم بود. بتسدا اعلام کرده که این کار باعث می‌شود تیم توسعه‌دهنده بتواند درجه سختی دشمنان در هر محیط را بهبود بخشد.

در ادامه مشخص شده است که تغییراتی روی حالت Nuclear Winter هم اعمال می‌شود. در این به‌روزرسانی سلاح‌های قدرتمند حالت بتل رویال فال اوت 76، ضعیف‌تر می‌شوند و اثربخشی Radaway افزایش پیدا می‌کند. همچنین یک آیتم جدید به نام Staircase Quick هم به بازی اضافه می‌شود. این آیتم به شما کمک می‌کند تا از زمین‌های شیب‌دار سریع‌تر بالا بروید. یکی دیگر از ویژگی‌های بازی این است که بازیکنان در C.A.M.P خود می‌توانند آیتم‌های مختلفی را به‌نمایش بگذارند. ازاین‌رو پس از دانلود و نصب آپدیت ذکر شده، می‌توانید در C.A.M.P خود سلاح و سایر آیتم‌های مورد علاقه خود را (تا سقف ۳۰ آیتم) برای نمایش داده شدن انتخاب کنید.

در انتها هم می‌توان به افزایش سقف نگهداری CAPS در بازی اشاره کرد. در حال حاضر بازیکنان می‌توانند ۲۵ هزار CAPS (پول داخل بازی) را در کیف خود داشته باشند، اما پس از آپدیت 12 این مقدار به ۳۰ هزار CAPS می‌رسد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده