نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۴

فرامرز قریبیان فکر می‌کند «خروج» حاتمی کیا بهترین فیلمی است که در آن بازی می‌کند

فرامرز قریبیان به تازگی اعلام کرده است که فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا می‌تواند به بهترین فیلم کارنامه وی تبدیل شود.

مدتی پیش فرامرز قریبیان به عنوان اولین بازیگر فیلم خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا معرفی شد. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، فرامرز قریبیان درباره نقش خود در این فیلم ایرانی صحبت کرده است. وی با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا می‌تواند به بهترین فیلم کارنامه‌اش تبدیل شود، به شرح زیر گفت:

وقتی فیلمنامه را خواندم، بسیار خوشم آمد و فکر می‌کنم این بهترین فیلمی باشد که بازی می‌کنم.

وی افزود:

برای بازی در این فیلم خود فیلمنامه برایم اصل بر هرچیز دیگری است و فیلمنامه «خروج» جای کار زیادی برای بازی دارد. مورد دوم این بود که نقش اول را به عهده خواهم داشت و مورد سوم هم خود حاتمی‌کیا بود. وقفه‌ای که در بازی‌های من در سینما ایجاد شد خارج از اراده من بوده است.

فرامرز قریبیان در پایان اضافه کرد:

در واقع فیلمنامه‌ها چیزی نبودند که قبول کنم؛ وگرنه پیشنهادات زیادی شاید حدود ۱۴، ۱۵ پیشنهاد به من شده که در بعضی از فیلم‌ها گزینه اول هم بودم.

فرامرز قریبیان در فیلم‌هایی مانند «گوزن‌ها» ساخته مسعود کیمیایی، «رقص در غبار» و «شهر زیبا» به کارگردانی اصغر فرهادی نقش‌آفرینی کرده است. فیلم سینمایی «گوزن‌ها» سابقه انتخاب به عنوان بهترین فیلم تاریخ سینمای ایران را دارد. فرامر قریبیان همچنین در فیلم‌های «کارنوال مرگ»، «آلزایمر»، «خاتون» و «گریز» بازی کرده است. ابراهیم حاتمی‌کیا سابقه ساخت فیلم‌های «به‌رنگ ارغوان»، «به وقت شام»، «از کرخه تا راین» و «آژانس شیشه‌ای» را دارد.

نظر شما کاربران زومجی درباره صحبت‌های فرامرز قریبیان چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده