نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

بازیکنان آمریکایی نیز به‌ رویداد آزمایشی نسخه‌ جدید Resident Evil دعوت شدند

بعد از بازیکنان ژاپنی، حالا نوبت به‌گیمرهای آمریکایی رسیده است تا با دریافت دعوت‌نامه‌ی رویداد تست نسخه‌ی جدید Resident Evil، دنیا را برای نسخه‌ی بعدی این مجموعه‌ی محبوب به‌هیجان بیاورند!

چندی پیش با انتشار تصویر دعوت‌نامه‌ی کمپانی کپکام از گیمرهای ژاپنی برای شرکت در رویداد تست جدیدترین نسخه از مجموعه‌ آثار Resident Evil، گیمرهای سراسر جهان هیجان‌زده شدند چرا که به‌احتمال زیاد، ساخت نسخه‌ای جدید از این سری در مراحل پایانی قرار دارد و سازندگانش حالا از بازیکنان می‌خواهند که اثر موردبحث را به‌طور آزمایشی تجربه کنند و ایرادات آن را گزارش دهند.

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، دعوت‌نامه‌هایی برای گیمرهای آمریکایی ارسال شده که برگزاری یک رویداد ویژه برای تجربه‌ی آزمایشی «رزیدنت ایول جدید» را به‌آن‌ها یادآوری می‌کند. با توجه به‌اطلاعاتی که بلاگ Biohaze منتشر کرده است، در تاریخ‌های ۲۰ و ۲۱ سپتامبر (۲۹ و ۳۰ شهریور) رویدادهای تست در ایالت‌های لس آنجلس و کالیفرنیا برگزار خواهد شد. همچنین در روزهای ۲۳ و ۲۴ سپتامبر (۱ و ۲ مهر) این تست‌‌ها به شهر و ایالت نیویورک خواهند رفت. در متن نسخه‌ی ژاپنی دعوت‌نامه‌ی مذکور چنین نوشته‌ای برای شرکت‌کنندگان ارسال شده است:

خطاب به تمام اعضای گروه Resident Evil Ambassadors؛ بابت حمایت شما از سری Resident Evil و لطفی که به آن داشته‌اید، متشکریم. امروز به اطلاع شما می‌رسانیم که ما مشغول عضوگیری برای گروه تست‌کنندگان یک بازیِ در حال ساخت هستیم. ما به نظرات و بازخوردهای تمام اعضای این گروه در ساخت بازی مورد اشاره علاقه داریم. پس لطفا اطلاعات زیر را بخوانید و اگر مایل به همکاری هستید، روی لینک قرار گرفته در ایمیل کلیک کنید.

هنوز مشخص نیست که نسخه جدید RE قرار است نسخه‌ای فرعی، شماره‌دار (قسمت ۸ام)، یا بازسازی قسمت سوم (نمسیس) باشد و تا معلوم شدن این قضیه فعلا باید صبر کنیم. البته این احتمال هم وجود دارد که در رویداد افتتاحیه‌ی همایش گیمزکام 2019 شاهد رونمایی از این بازی جدید باشیم چرا که شرکت کپکام هم در آن حاضر خواهد بود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده