// شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۲

تریلر جدید GreedFall مکانیزم‌ها و سیستم مبارزه این بازی را نشان می‌دهد

کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو تریلری جدید از بازی GreedFall منتشر کرده است که برخی مکانیزم‌ها و سیستم‌ مبارزه‌ی بازی را نشان می‌دهد.

علی‌رغم این‌که استودیو Spiders به‌عنوان سازنده‌ی بازی GreedFall، به‌تازگی توسط استودیو بیگ بن اینتراکتیو خریداری شده است، اما این استودیوی فرانسوی تلاش می‌کند که در بازی جدید خود همان تجربه‌ای را به کاربران منتقل کند که در طول سالیان گذشته انجام داده است. بر اساس جدیدترین اخبار بازی، این استودیو و کمپانی Focus Home Interactive تریلری جدید از بازی نقش آفرینی GreedFall منتشر کرده‌اند که برخی از مکانیزم‌های اصلی بازی را به‌نمایش می‌گذارد و می‌توانید در یوتیوب آن را تماشا کنید.

در این ویدیو سیستم شخصی‌سازی و به‌اصطلاح کرفتینگ شخصیت‌ها نشان داده می‌شود تا شما بتوانید شخصیت‌های بازی را طبق میل خود تقویت کنید و از مهارت‌ها و خصوصیات خاصی بهره‌مند سازید. سیستم مبارزات بازی نیز به‌ تصویر کشیده می‌شود تا متوجه شوید که نحوه‌ی نبرد شما تا چه میزان روی پیروزی یا باخت شما تاثیر خواهد داشت. در مبارزات شما می‌توانید به حریف خود نزدیک شوید و با انواع سلاح‌های سنگین و سبک به او ضربه بزنید یا از فاصله‌ی دورتر او را با تپانچه مورد هدف قرار دهید. همچنین اگر به نیروهای جادویی نیز علاقه‌مند هستید، می‌توانید با جادوهای مختلف حریفان خود را به زانو درآورید.

تاریخ انتشار بازی GreedFall برابر خواهد بود با ۱۰ ماه سپتامبر (۱۹ شهریور ماه) که قرار است برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شود. پیش‌تر در زومجی تریلری از این بازی مشاهده کردید که محیط‌ها و طرح‌های هنری بازی را به‌تصویر می‌کشید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده