نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۵

تاریخ انتشار سریال Criminal با بازی دیوید تننت و هایلی اتول اعلام شد

شبکه نتفلیکس سرانجام تاریخ انتشار سریال Criminal با بازی دیوید تننت و هایلی اتول را تایید و اعلام کرده است.

خرداد امسال بود که شبکه نت فلیکس با انتشار تیزری سریال جدید درام خود با محوریت بازجویی پلیس را تایید و اعلام کرد. این سریال Criminal (گناهکار) نام دارد و در ۱۲ قسمت با مدت زمان ۴۵ دقیقه تولید شده است. اتفاقات این مجموعه در ۴ کشور فرانسه، اسپانیا، آلمان و بریتانیا جریان دارد که هر سه قسمت به یک کشور اختصاص داده شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار سریال Criminal اعلام شده است. شبکه Netflix اعلام کرد که این سریال قرار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۹ شهریور ۱۳۹۸) منتشر شود. علاوه بر این، تصاویر جدیدی از سریال Criminal نیز منتشر شده که در این تصاویر شاهد حضور دیوید تننت و هایلی اتول هستیم که حضور متفاوتی نسبت به دیگر نقش آفرینی‌های خود دارند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Criminal

دیوید تننت، هایلی اتول، نیکلس پینک، کاترین کلی، لی اینگلبای، مارک استنلی، روچندا ساندال، شوبم ساراف، یوسف کرکور و کلر هوپ آشیتی از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت‌های بریتانیا، مارگوت بانکیلهن، لوران لوکا، استفان جبرت، ان ازولی، ام‌حامد آرزکی، ناتالی بای، جرمی رنیر و سارا ژیرودو در قسمت‌های آلمان، ایوا مکبک، زیلوستر گروت، فلورنس کازومبا، کریستین کوچنبک، جاناتان برلین، پیتر کورث، کریستین برکل، دنیز آرورا و نینا هاس در قسمت‌های فرانسه و خورخه بوش، خوزه آنخل اگیدو، نوریا منسیا، دانیل چامورو، ماریا مورالز، خاوی کول، مایلو تابوآدا، کارمن ماچی، اینما کوئستا، ادوارد فرناندز، اما سوآرز و آلوارو سروانتز در قسمت‌های اسپانیا سریال Criminal حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

وظیفه ساخت سریال Criminal بر عهده جرج کی، نویسنده سریال Killing Eve (کشتن ایو) و جیم فیلد اسمیت، کارگردان فیلم She’s Out Of My League (او از سطح من بالاتر است)، بوده است. این سریال توسط استودیوی فیلمسازی Ciudad de la Tele در مادرید که به شبکه نتفلیکس تعلق دارد، تولید شده‌ است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده