// شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۹

تریلر جدید بازی Man of Medan با محوریت حالت Shared Story

کمپانی باندای نامکو تریلری از بازی Man of Medan منتشر کرده است که ویژگی‌ها و توضیحاتی در مورد حالت Shared Story را بیان می‌کند.

تقریبا می‌توان گفت که استودیو سوپرمسیو گیمز با ساخت بازی ترسناک Man of Medan، در حال بازگشت به فرمول Until Dawn است. در این بازی ماجراجویی اگرچه موارد متعددی وجود دارد که برای طرفداران مجموعه Until Dawn آشنا به‌نظر می‌رسد، اما استودیو Supermassive Games ویژگی‌ها و موارد جدیدی را نیز در بازی The Dark Pictures: Man of Medan قرار داده است. مهم‌ترین این موارد بهره‌مندی بازی از دو حالت چندنفره است. بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی Bandai Namco تریلری از جزییات و ویژگی‌های یکی از این حالت‌ها منتشر کرده است که Shared Story نام دارد و می‌توانید در یوتیوب آن را مشاهده کنید.

همان‌طور که در ویدیو نیز مشاهده می‌کنید، سازنده‌ی بازی برخی از ویژگی‌ها و جزییات این حالت را توضیح و نشان می‌دهد و در مورد تجربه‌هایی که می‌توان در حالت Shared Story به‌دست آورد صحبت می‌کند. در این ویدیو دو شخصیت انتخاب شده که هردوی آن‌ها در داستان مشترکی حضور دارند و با انتخاب‌های متفاوت خود، نه‌تنها بر ادامه‌ی داستان تاثیر می‌گذارند، بلکه یکدیگر را نیز در معرض عواقب هر تصمیم قرار می‌دهند. توسعه‌دهندگان بازی در این ویدیو به این مساله نیز اشاره می‌کنند که ایده‌ی کلی این حالت چطور به‌وجود آمده است و همچنین از نحوه‌ی پیاده‌سازی این حالت به‌نحوی که در ساختار سبک تک‌نفره گنجانده شود، صحبت می‌کنند.

تاریخ انتشار بازی Man of Medan برابر خواهد بود با ۳۰ ماه آگوست (۸ شهریور ماه) که قرار است برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شود. پیش‌تر در زومجی خواندید که شخصیت‌های این بازی بیش از ۶۰ نوع مرگ مختلف را می‌توانند تجربه کنند.

نظرات خود را در مورد این ویدیو با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده