نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۴

معرفی بازی موبایل Swipey Maze؛ عبور از گذرگاه پرستاره

در این قسمت از معرفی بازی موبایل، به سراغ یک بازی آیفون پازلی ساده اما بسیار جذاب و هیجان‌انگیز به نام Swipey Maze رفتیم که شما باید از هزارتوها خارج شوید.

اکثر افراد تصور می‌کنند که بازی‌های پازل و فکری هیجان بسیار کمی دارند؛ زیرا بازیکن باید تمام تمرکز خود را روی درست بازی کردن و به مقصد رسیدن بگذارد و همین موضوع باعث می‌شود که هیجان بازی تا حد زیادی کاسته شود. اما بازی Swipey Maze یکی از آن دسته آثاری است که تمام تصورات اشتباه را بر هم می‌زند. این بازی موبایلی با اینکه در دسته بازی‌های پازلی و کارتی قرار می‌گیرد، اما در عین حال هیجان بازیکن را در بالاترین سطح خود نگه می‌دارد. این بازی توسط یک بازی‌ساز مستقل به نام سم هاردی ساخته شده که در گذشته بازی‌های مختلفی مانند Snake Maze ،Balls vs Maze و My First: High Contrast Images را تقریبا در همین سبک ساخته است.

بازی Swipey Maze
بازی Swipey Maze
بازی Swipey Maze
در این بازی، نبود موسیقی باعث می‌شود تا حد امکان تمرکز کنید و سریع‌تر به هدف خود برسید

این بازی رایگان است و حجمی بالغ بر ۱۶ مگابایت دارد. لازم به ذکر است که سم هاردی این بازی را در حال حاضر فقط به صورت اختصاصی برای سیستم‌عامل iOS تولید و عرضه کرده است. این بازی که زمان زیادی هم از عرضه آن نمی‌گذرد به صورت افقی در موبایل شما اجرا می‌شود. اگرچه شما برای استفاده از آن تنها به یک دست خود نیاز دارید، اما آنقدر این بازی به تمرکز نیاز دارد که شما به طور کل در آن غرق خواهید شد؛ از همین رو می‌توانید ساعت‌ها با این بازی سرگرم شوید و حسابی از آن لذت ببرید.

درست همانند اکثر بازی‌های رایگان دیگر، بازی موبایل Swipey Maze از پرداخت درون برنامه‌ای برخوردار است و شما می‌توانید با پرداخت هزینه بسیار کمی، از دست تبلیغات آزار دهنده داخل این بازی راحت شوید. شما در بازی آیفون Swipey Maze باید با انگشت خود، نشان بازی را هدایت کنید و با پیدا کردن کلیدها، خود را از درون هزارتو نجات دهید. البته بهتر است که پیش از خارج شدن از هزارتو، سه ستاره داخل آن را به دست بیاورید.

بازی Swipey Maze
بازی Swipey Maze
بازی Swipey Maze

گرفتن این ستاره‌ها هم به شما کمک می‌کند که در هزارتوهای مختلف استاد شوید و هم با استفاده از آنها می‌توانید نشان خود را در بازی تغییر دهید. با اینکه این بازی خیلی ساده به نظر می‌رسد، اما زمان استفاده متوجه می‌شوید که اصلا اینگونه نیست. درست همانند همه بازی‌های دیگر، این بازی موبایلی هم مراحل اولیه بسیار راحتی دارد اما به مرور زمان هر قدر که شما جلوتر بروید و مراحل را یکی پس از دیگری طی کنید، متوجه می‌شوید که تنوع این مراحل چقدر بالا است و چه مسیر پیچیده‌ای در مقابل شما قرار دارد. بازی موبایل Swipey Maze در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند که شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Swipey Maze


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده