نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

اولین تصاویر فصل دهم سریال The Walking Dead منتشر شد

از آنجایی که تقریبا دو ماه به آغاز پخش فصل دهم سریال مردگان متحرک باقی مانده، شبکه AMC اولین تصاویر فصل جدید آن را منتشر کرده است.

تعداد فصل‌های سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) قرار است دو رقمی شود. براساس برنامه‌ریزی‌های شبکه AMC تنها دو ماه دیگر تا آغاز پخش فصل دهم این مجموعه محبوب باقی مانده است. شاید در حال حاضر مجموعه درام و زامبی محور شبکه AMC که مدت زیادی هم هست که به روی آنتن می‌رود، همانند قبل رکوردهای مختلف را نشکند و موفقیت‌های زیادی برای سازندگان خود به ارمغان نیاورد، اما هنوز هم به جرئت می‌توان گفت که یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های حال حاضر است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر فصل جدید سریال مردگان متحرک توسط شبکه AMC منتشر شده است.

این تصاویر نشان می‌دهد که اکثر شخصیت‌های مجموعه، از اتفاقات تکان‌دهنده و ترسناک پایانی فصل نهم، جان سالم به در برده‌اند. ما در این تصاویر شاهد حضور میشون (با بازی دانای گوریرا)، دریل (با بازی نورمن ریداس)، نیگان (با بازی جفری دین مورگان)، کارول (با بازی ملیسا مک‌براید)، پدر گابریل (با بازی سث گیلیام)، ارون (با بازی راس مارکواند) و ازیکیل (با بازی کاری پیتون) هستیم. البته در این تصاویر چندین زامبی هم طبق معمول همیشه حضور دارند. فصل دهم سریال مردگان متحرک قرار است همچنان درگیری و نبرد بین بازمانگان سریال و شرورهایی به نام Whisperers را که صورت مردگان را می‌پوشند، نشان دهد.

The Walking Dead

فصل دهم سریال The Walking Dead در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) به روی آنتن می‌رود. شبکه AMC قبلا یک خلاصه رسمی هم برای این فصل منتشر کرده که به شرح زیر است:

Whispererها تهدیدی هستند که آنها تا به امروز با چیزی مانند آن روبه‌رو نشده‌اند. Whispererها توسط ارتش بزرگی از مردگان حمایت می‌شوند و به نظر می‌رسد که این مبارزه، دقیقا همان نبردی است که نمی‌توانند در آن پیروز شوند. این سوال که دقیقا باید چه کاری انجام دهند و همچنین ترسی که به وجود آمده است، باعث می‌شود که جامعه‌های مختلف هم به آن آلوده شوند و کم کم پارانویا، پروپاگاندا، اهداف مخفی و همچنین نبردهای داخلی به وجود بیاید و رو به افزایش باشد. همین موارد منجر می‌شوند تا آنها هم به صورت فردی و هم به عنوان یک جامعه آزمایش و به چالش کشیده شوند.

فصل دهم سریال مردگان متحرک همچنین آخرین فصلی است که گوریرا در آن حضور خواهد داشت؛ این بازیگر از فصل سوم، نقش شخصیت میشون را ایفا می‌کرد. در ماه فوریه سال جاری اعلام شد که این بازیگر محبوب قرار است مجموعه را ترک کند و در فصل جدید، تنها در چند قسمت حضور خواهد داشت. در طی سالهای اخیر او سومین بازیگر مهمی است که از تیم تولید این مجموعه جدا می‌شود؛ پیس از او، اندرو لینکلن (بازیگر نقش ریک) و لورن کوهن (بازیگر نقش مگی) از این تیم جدا شده بودند.

با این حال، با اینکه اندرو لینکلن از سریال اصلی جدا شده است و دیگر قرار نیست در این مجموعه نقش ریک را بازی کند، اما همچنان قرار است نقش خود را در یک سری فیلم سینمایی که حول محور این مجموعه ساخته می‌شود، ایفا کند. اولین بار ماه گذشته در کامیک کان سن دیگو درباره اولین قسمت از این سری فیلم صحبت شد. علاوه بر این، اسپین آف جدید دنیای مردگان متحرک قرار است در سال ۲۰۲۰ به نمایش در بیاید. هنوز این اسپین آف اسمی ندارد اما هفته گذشته تیزر مرموزی از آن منتشر شد.

The Walking Dead


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده