نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰

رزرو هتل های ایران و هتل های دیگر جهان

رزرو هتل های ایران و جهان به همراه تور‌های داخلی و خارجی را تخصص پرشین هتل بدانید.

پرشین هتل در هر کجای دنیا، تورهای داخلی و خارجی بسیاری را با قیمت مناسب برگزار می‌کند و به همین علت باعث می‌شود آسایش را برای گردشگران فراهم کند. گردشگران با رزرو هتل اصفهان و رزرو هتل شیراز به دو قطب توریستی کشور سفر می‌کنند و می‌توانند با رزرو این تورها از شهرستان‌های اطراف نیز (مانند کاشان، نائین در اصفهان و لار، فسا در شیراز) بازدید داشته باشند. رزرو هتل تهران هم می‌تواند برای سفر به شهرهای نزدیک پایتخت انجام شود؛ زیرا شهرهایی مانند ورامین و پردیس بسیار نزدیک به این شهر بزرگ است. به غیر از تورهای داخلی مهم‌ترین نکته‌ای که این سایت برای مخاطبان خود در نظر گرفته، برگزاری تورهای خارجی (مانند ترکیه و دبی) است.

رزرو هتل تهران در لواسان خوش آب‌و‌هوا

با هوای آلوده تهران شاید نام بهشت در تهران موجب تعجب شما شود. اما تعجب نکنید؛ زیرا لواسان و منطقه فشم با بهترین درجه آب و هوایی بهشت تهران محسوب می‌شوند. ازاین‌رو با رزرو هتل تهران و هتل میگون تهران در منطقه فشم و لواسانات، می‌توانید در گرم‌ترین روزهای تابستان، خنک‌ترین درجه را در این منطقه تهران تجربه کنید. هتل میگون تهران در دل کوه‌های بلند قامت البرز مرکزی جای گرفته است. هتل جهانگردی میگون تهران یکی از زیر مجموعه‌های برتر گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در ایران است. این هتل تهران با سه ستاره طلایی و امکانات مناسب خود تبدیل به یکی از اقامتگاه های محبوب برای تعطیلات آخر هفته شده است. با رزرو این هتل از پرشین هتل، به یکی از بهترین مقاصد این کلان شهر سفر خواهید کرد. این هتل تهران در ارتفاعات مشرف به شهرستان میگون، اوشان، فشم، لواسان قرار گرفته تا چشم اندازی بسیار کم نظیر به مهمانان مقیم در هتل خود هدیه دهد. برای گردشگرانی که عاشق ورزش اسکی هستند هتل میگون تهران بهترین گزینه است؛ زیرا این هتل تهران به سه پیست بین‌المللی اسکی دربند سر، دیزین و مدرسه یخ نوردی بسیار نزدیک است.

دریاچه و کوه برم سپیدان شیراز

دریاچه و کوه برم سپیدان شیراز

با رزرو هتل شیراز با دریاچه و کوه برم سپیدان آشنا شوید

شیراز شهری است که برای سفر به آن دلایل متعددی وجود دارد. اما در این مطلب می‌خواهیم شما را با دریاچه و کوه برم سپیدان آشنا کنیم، همراه پرشین هتل باشید.

برای سفر به دریاچه و کوه برم سپیدان باید ۹۰ کیلومتر از شمال شهر شیراز فاصله بگیرید. در بدو ورود با آب و هوایی بسیار مطلوب روبه‌رو می‌شوید که روح و جان شما را تازه می‌کند. در این منطقه از شیراز که چشمان‌تان غیر از سرسبزی چیزی نمی‌بیند کوهی بلند قامت در پیش روی شما، نمایان می‌شود. نکته جالب اینجا است که در دامنه این کوه دریاچه‌ی بسیار زیبایی وجود دارد که در حال خودنمایی کردن است. بلند‌ترین نقطه این کوه سر افراز قله ریز بلند است که ارتفاع آن از سطح دریا ۳۷۲۰ متر است. اگر شما هم می‌خواهید با رزرو هتل شیراز با دومین قله بلند فارس آشنا بشوید پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر اقدامات لازم برای رزرو هتل شیراز را انجام دهید.

مرتفع بودن کوه برم، سبب بارش فراوان باران و برف در این منطقه شده که از برکت این همه هدیه آسمانی چشمه سارهای فراوانی از این قله زیبا بیرون می‌آیند. یکی از چشمه‌های معروف و نام دار کوه برم چشمه شش پیر است که نوشیدن آب گوارا و معدنی این چشمه باعث سلامتی جسم و جان شما می‌شود.

۱۰۰۰ میلی‌لیتر بارش باران موجب می‌شود که این کوه پر صلابت در بیشتر ماه‌های سال برف پوش باشد. با ذوب شدن برف‌ها زندگی، شادی و نشاط نیز در دریاچه بالا رفته و به یکی از پر آب ترین دریاچه‌های فارس تبدیل می‌شود. اگر شما هم مشتاق رزرو هتل شیراز و بازدید از این جاذبه زیبا و کمیاب هستید معطل نکنید. با سفر به شیراز و رزرو هتل شیراز برنامه‌ریزی سفر خود را انجام دهید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده