// شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

COD: Modern Warfare بیشترین بسته های الحاقی تاریخ Call of Duty را دریافت می‌کند

کودی جانسن در جریان گزارش مالی اکتیویژن اعلام کرده است که Call of Duty: Modern Warfare بیشترین بسته‌های الحاقی‌ تاریخ این مجموعه را دریافت می‌کند.

مدتی است که استودیوها و شرکت‌های بازیسازی بازی‌های خود را بدون سیزن‌پس عرضه می‌کنند و تمامی محتویات بازی به‌صورت رایگان در دسترس تمامی کاربران قرار می‌گیرد. Call of Duty: Modern Warfare هم که کمتر از سه ماه دیگر عرضه می‌شود، از این قاعده پشتیبانی می‌کند. ازاین‌رو کالاف دیوتی: مدرن وارفر فاقد سیزن‌پس است، اما این گفته بدین معنا نیست که بازی بسته‌های الحاقی دریافت نمی‌کند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کودی جانسن، مدیر عملیاتی اکتیویژن (Activision) در گزارش مالی سه ماه دوم سال مالی جاری، اعلام کرده است که COD: Modern Warfare بیشترین تعداد بسته الحاقی در میان سایر نسخه‌های مجموعه کالاف دیوتی را دریافت می‌کند و این روند هم ادامه‌دار خواهد بود. متاسفانه جزئيات دقیقی از این بسته‌های الحاقی منتشر نشده است که آیا منظور آیتم‌های تزئینی یا محتویاتی مثل سلاح و نقشه‌های جدید است.

کودی جانس دراین‌باره می‌گوید:

کاربران در ماه سپتامبر (اواسط شهریور) می‌توانند ازطریق بتای بازی بخش چندنفره مدرن وارفر را تجربه کنند. پس از آن موراد غافل‌گیر کننده بسیار زیادی را برای آن‌ها تدارک دیده‌ایم که شامل بیشتری تعداد بسته‌ الحاقی در تاریخ مجموعه Call of Duty می‌شود.

بااین‌تفاسیر باید منتظر ماند و ببینیم Call of Duty: Modern Warfare پس از عرضه چگونه کاربران خود را راضی نگه می‌دارد. بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ سه آبان ماه (۲۵ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده