// شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

مراحل ساخت بازی Gears 5 به پایان رسید

استودیو The Coalition اعلام کرده است که مراحل ساخت بازی Gears 5 تمام شده و به اصطلاح این بازی گلد شده است.

به‌تازگی مشخص شده است است که در جریان افتتاحیه نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹، تریلر داستانی و گیم‌پلی بازی Gears 5 نشان داده می‌شود، اما این تمام اخبار خوشحال کننده‌ای نیست که حول گیرز 5 منتشر شده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو The Coalition، سازنده Gears 5، اعلام کرده است که مراحل ساخت این بازی تمام شده است. به‌عبارتی بازی Gears 5 گلد شده است و همه چیز برای عرضه این بازی در تاریخ ۱۹ شهریور ماه (۱۰ سپتامبر) روی پی سی و ایکس باکس وان مهیا شده است. راد فرگوسن، رئیس استودیو The Coalition، دراین‌باره می‌گوید:

تمامی ما در استودیو The Coalition، نمی‌توانیم بیش از این برای انتشار بازی و نمایش آن به شما کاربران هیجان‌زده باشیم. من می‌خواهم از تیم سازنده بازی تشکر کنم که سخت تلاش کردند تا این محصول برای کاربران آماده شود و امیدواریم شما هم به اندازه ما برای Gears 5 هیجان‌زده باشید. این دورترین نقطه‌ای است که تابه‌حال مجموعه را پیش برده‌ایم.

همچنین لیست اچیومنت‌های بازی هم منتشر شده است که در آن شاهد اچیومنت‌های داستانی، بخش چندنفره (Versus)، حالت Horde و حالت Escape بازی هستیم. نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Gears 5 چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده