// شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Age of Civilizations II؛ عصر تمدن‌ها

بازی موبایل Age of Civilizations II شما را به عصر جذاب تمدن‌های باستان می‌برد و طرفداران ژانر استراتژیک را وارد نبردی تاریخی می‌کند. با زومجی همراه شوید.

با بازی موبایل Age of Civilizations II می‌توانید وارد نبردهای تاریخی در عصر تمدن‌های بزرگ شوید و پس از مدت‌‌ها یکی از آثار استراتژیک محبوب را روی این پلتفرم تجربه کنید. این بازی اندروید را Łukasz Jakowski در سبک استراتژیک عرضه کرده است و بخش‌های متنوعی را برای لذت بردن بازیکنان ارائه می‌کند. وجود یک سیستم عالی بین ملت‌ها و تمدن‌ها باعث می‌شود که استراتژی و تفکر در نبردها اهمیت بالایی داشته باشید. با ما باشید تا بیشتر در مورد این بازی برای‌تان بگوییم.

بخش کمپین بازی Age of Civilizations II بزرگ و گسترده است و تمامی تمدن‌های روی زمین را تشکیل می‌دهد. اگر این سری را روی کامپیوتر خود تجربه کرده باشید، بدون نیاز به آموزش خاصی می‌توانید کار خود را شروع کنید و از بازی لذت ببرید؛ اما کسانی که اولین بار وارد دنیای بازی می‌شوند، باید کمی روی مکانیسم‌های بازی کار کنند و اطلاعات بیش‌تری از تمدن‌ها کسب کنند. هدف اصلی شما در این بازی ساخت یک تمدن قدرتمند و وارد شدن به نبردهایی است که روی زمین جریان دارد. این نبردها تماما روی استراتژی جریان دارد و باید به‌عنوان یک رهبر خوش‌فکر عمل کنید. پیروزی در نبردها به تاکتیک‌های نظامی و دیپلماسی شما بستگی دارد و باید نیروهای خود را با چینش درستی به نبرد بفرستید. همه تمدن‌ها با نام واقعی‌شان در بازی حضور دارند و رهبران ملت‌ها را هم اکثرا می‌شناسیم. شما دو راه پیش‌رو دارید و آن‌هم فتح جهان و ایجاد صلح در سرتاسر آن یا تسخیر آن به کشورهای مختلف است. رویدادهای تاریخی در بازی شبیه‌سازی شده است و با مطالعه تاریخ می‌توانید لذت بیش‌تری از حضور در آن‌ها ببرید. شکوه و آینده بشریت کاملا به شما بستگی دارد و باید نهایت تلاش خود را در طراحی تمدن خود داشته باشید. Age of Civilizations II یکی از بهترین بازی های اندروید برای دوست‌داران سبک استراتژیک است و دنیایی منحصربه‌فرد با مرز‌های واقعی را به شما نشان می‌دهد.

Age of Civilizations II

بازی Age of Civilizations II یک ویرایشگر با آیتم‌های متنوع دارد که می‌توانید برای ساخت دنیای خود استفاده کنید و کوه‌ها و دریاها و دیگر المان‌ها را با اختیار خود بچینید. این روند باعث می‌شود که مراحل خاص خود را طراحی کنید و حتی رویدادهایی را به آن‌ها نسبت دهید. می‌توانید پرچم کشور‌ها را مورد بازبینی قرار دهید و تمدن‌ها را با تغییرات راهی نبردها کنید. زمین‌های بازی نیز متناسب با مختصات جغرافیایی تغییر می‌کند و شرایط آب و هوایی هم در آن‌ها تغییر می‌کند. این تغییرات روی نبردها هم تاثیر مستقیم دارد و باید استراتژی خود را عوض کنید تا غافلگیر نشوید.

تمدن‌ها و رویدادهای تاریخی آن‌ها به‌صورت کامل در بازی پرداخت شده است و اتفاقات غافلگیرانه بسیاری را شاهد هستیم

بازی Age of Civilizations II یک سیستم دیپلماتیک جذاب بین تمدن‌ها برقرار کرده است تا آزادی در روابط ایجاد شود و یک رهبر بتواند با هوش و مدیریت خود بدون جنگ بتواند صلح را برقرار کند. این روند در بخش کمپین بازی امتیاز بالایی دارد و می‌تواند نشان از هوش بازیکنان داشته باشد. در این زمینه معاهدات صلح و انقلاب‌ها هم وارد می‌شود و یک ماجراجویی اساسی را در این بخش ایجاد می‌کند. مطالعه تمدن‌ها و ذائقه رهبران در این بازی اهمیت بالایی دارد و باید نقاط قوت و ضعف هر منطقه را بشناسید و سپس انتخاب کنید که جنگ یا صلح می‌تواند برای شما کارساز باشد.

Age of Civilizations II

تاکتیک‌های نظامی و دیپلماسی تعیین کننده نتیجه نبردها است و تفکر بالای بازیکنان حرفه‌ای را می‌طلبد

بازی از حالت‌های متنوعی تشکیل شده است و هر بازیکن می‌تواند سناریوی خاص خودش را برای یک تمدن تعریف کند. این ویژگی در بخش Wasteland ممکن می‌شود و خلاقیت بازیکنان را شکوفا می‌کند. عمیق‌ترین جزئیات در تمدن‌ها کار شده است و از مرزبندی تا رفتار مردمان‌شان را می‌توانید نظاره کنید. تنوع جمعیتی در بازی برقرار است و در امپراطوری‌های بزرگی همچون روم و چین تاثیرات خودش را نشان می‌دهد. بازی از نظر گرافیکی تنها جنبه نمایش اطلاعاتی دارد و می‌توانید مرز بین تمدن‌ها و تصویری از رهبران آن‌ها را مشاهده کنید. توجه کنید که بازی در زمان واقعی جریان دارد و تنها تا پایان بازه زمانی‌ می‌توانید ماجراجویی خود را در بازی ادامه دهید و بیش‌ترین تمدن‌ها را فتح کنید.

بازی Age of Civilizations II بخش‌های متنوع و جذابی دارد که برای مدت‌ها می‌تواند سرگرم‌کننده باشد. برای لذت بردن از بازی باید با مکانیسم کلی بازی آشنا و قبلا سری محبوب عصر تمدن‌ها را تجربه کرده باشید. گیم‌پلی بازی هم ساده است و حرفه‌ای‌ها برای رسیدن به درجه استادی کار سختی پیش‌رو خواهند داشت. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم‌عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی Age of Civilizations II


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده