نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۴

ستاره فیلم Alita: Battle Angel دوست دارد نقش آلیتا را تا آخر عمر بازی کند

رزا سلزار، بازیگر نقش آلیتا در فیلم Alita: Battle Angel از علاقه‌اش به ادامه بازی در این نقش و از تلاشش برای ساخت دنباله آن گفت.

فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) در بهمن سال گذشته با دریافت نقدهای متوسط به روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم موفق شد بیش از ۴۰۴.۷۸۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل بیش از ۸۵.۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۳۱۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. با این حال، عملکرد این فیلم در گیشه پایین‌تر از انتظار بود و ساخت دنباله آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ستاره فیلم به ادامه بازی در نقش آلیتا ابراز علاقه کرده است. در مصاحبه با SlashFilm، رزا سلزار، بازیگر نقش آلیتا، گفته که حاضر است تا آخرین نفس این نقش را بازی کند و او دوست دارد که ساخت دنباله یا دنباله‌های فیلم Alita: Battle Angel تایید شود.

Alita: Battle Angel

اگرچه سلزار اعتقاد دارد که فاکس قرن بیستم و والت دیزنی باید به ساخت دنباله فیلم Alita: Battle Angel چراغ سبز نشان دهند، اما او گفت که نمی‌داند آن‌ها چه تصمیمی برای این مجموعه دارند. او در ادامه گفت که به لطف فناوری موشن کپچر توانسته نقش آلیتا را بازی کند و دوست دارد تمام عمرش به ادامه بازی در این این شخصیت سایبورگی ادامه دهد. اگرچه سلزار از ساخت یا عدم ساخت دنباله فیلم Alita: Battle Angel بی‌خبر است، اما از طرفداران فیلم خواسته که با حمایت از فروش نسخه خانگی این فیلم احتمال ساخت فیلم Alita: Battle Angel 2 را افزایش دهند. به نظر می‌رسد در صورتی که فروش خانگی فیلم بهتر از انتظار باشد، دیزنی و فاکس قرن بیستم ممکن است بیش از گذشته به ساخت آن علاقه‌مند شوند. 

رزا سلزار، کریستف والتس، ماهرشالا علی، جنیفر کانلی، اد اسکرین، لانا کاندر، میشل رودریگز، جکی ارل هیلی، ایزا گونزالس، کین جانسون، جرج لندبورگ جونیور و مارکو زارور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Alita: Battle Angel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده رابرت رودریگز بوده است و جیمز کامرون نیز به‌عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور داشته است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده