نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۰

انسل الگورت ساخت دنباله فیلم Baby Driver را تایید کرد

انسل الگورت، بازیگر اصلی فیلم Baby Driver (بِیبی درایور) ادگار رایت، در سخنانی کوتاه از ساخته شدن دنبالهٔ این فیلم خبر داد.

تقریباً یک سال پیش بود که ادگار رایت، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کنندهٔ انگلیسی سینمای هالیوود، با انتشار عکسی در اکانت توییتر خود، سالگرد اکران فیلم موفق Baby Driver (بیبی درایور) را یادآوری و از طرفداران برای حمایت‌هایشان از این فیلم تشکر و قدردانی کرد و خبر از احتمال ساخت دنبالهٔ این فیلم داد. حال انسل الگورت، بازیگر اصلی فیلم Baby Driver، در مصاحبه با MTV News، گفت که فیلمنامهٔ دنباله این فیلم را دیده است؛ وی در ادامه چنین گفت:

فکر می‌کنم این فیلم [دنبالهٔ فیلم Baby Driver] ساخته شود.

با این حال به نظر می‌رسد داستان دنبالهٔ فیلم Baby Driver متفاوت از قسمت اول باشد و عنوان آن نیز چیزی غیر از Baby Driver 2 خواهد بود.

در هر حال اکنون زمان مناسبی برای ساخت دنبالهٔ فیلم Baby Driver نیست و انسل الگورت نیز می‌داند ادگار رایت مشغول پروژهٔ ترسناک خود است که مراحل فیلمبرداری آن از دو ماه پیش آغاز شده است. فیلم ترسناک ادگار رایت، Last Night in Soho (دیشب در سوهو) نام دارد و پیش‌تر اعلام شده بود مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم از تابستان سال ۲۰۱۹ در لندن آغاز خواهد شد که البته کمی هم زودتر از فصل تابستان این پروژه آغاز شد. اتفاقات فیلم جدید رایت در شهر لندن و محله سوهو جریان دارد و شخصیت اصلی پروژه جدید وی یک زن خواهد بود که آنیا تیلور جوی، بازیگر فیلم The Witch (جادوگر)، قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند. چندی پیش شرکت فوکس فیچرز (Focus Features) که زیر مجموعه شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) است، اعلام کرد که توماسین مک‌کنزی و مت اسمیت به‌جمع بازیگران فیلم Last Night in Soho اضافه شده‌اند.

Baby Driver

فیلم Baby Driver در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۷ (۷ تیرماه ۹۶) اکران خود را روی پردهٔ سینما آغاز کرد و فروش خوبی در گیشه داشت. این فیلم بسیار مورد استقبال و تحسین منتقدان قرار گرفت و با بودجه ۳۵ میلیون دلاری، نزدیک ۲۲۶ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. از بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند می‌توان به انسل الگورت در نقش بیبی، لیلی جیمز در نقش دبوراه، جیمی فاکس در نقش باتس، جان هم در نقش بادی، کوین اسپیسی در نقش داک، ایزا گونزالس در نقش دارلینگ، جان برنثال در نقش گریف و اسکای فریرا در نقش مادر بیبی اشاره داشت.

به احتمال فراوان داستان دنبالهٔ فیلم Baby Driver متفاوت از قسمت اول است و عنوان آن نیز چیزی غیر از Baby Driver 2 خواهد بود

گفتنی است چندی پیش سایت ایندی وایر در گزارشی چنین نوشت که پروژه‌ٔ بعدی ادگار رایت، فیلم مستندی راجع به گروه قدیمی و معروف پاپ راک آمریکایی، یعنی گروه کالت Sparks خواهد بود. گروه پاپ راک آمریکایی اسپارکس در سال ۱۹۷۲ توسط ران و راسل مائل تشکیل شد. اجراهای تئاتری گروه اسپارکس با تضاد حضور بیش‌فعال و شوخ‌طبعِ راسل در کنار کم‌تحرکی و عبوسی ران، جلوه‌ای ممتاز به سبک موسیقیایی اسپارکس بخشید؛ ران نوازندهٔ کیبورد و خوانندگی بر عهدهٔ راسل بود. اسپارکس به دلیل لحن متفاوت و پیچیده‌‌اش، خیلی زود به‌معروفیت رسید و در صدر چارت جهانی فروش آلبوم‌ها قرار گرفت.

از میان فیلم‌های معروف ادگار رایت می‌توان به Hot Fuzz (هات فاز)، The World’s End (ته دنیا) و Shaun of the Dead (شاون مرده) اشاره کرد.

یادآوری می‌کنیم استیون اسپیلبرگ، وظیفه کارگردانی بازسازی فیلم موزیکال West Side Story (داستان وست ساید) را بر عهده دارد که مشخص نیست چقدر نسبت به‌منبع اقتباس اصلی تفاوت خواهد داشت. علاوه‌بر این، وظیفه نوشتن فیلمنامه بر عهده تونی کوشنر، نویسنده فیلم Munich (مونیخ) و فیلم Lincoln (لینکلن)، بوده است. انسل الگورت جوان در این فیلم با بازیگرانی چون ریچل زیگلر، ریتا مورنو، کوری استول، برایان دارسی جیمز، آریانا دی‌باس، دیوید آلوارز، مایک فایست، آنا ایزابل، مدی زیگلر، جاش آندرس ریورا، بریانا آبرزو، کایل آلن، کایل کافمن، بن کوک، هریسون کول، جولیوس آنتونی رابیو، ریکاردو زایاس، جاش آندرس ریورا، سباستین سرا، کارلوس سانچز فالو و جولیان الیا، همبازی است. فیلم West Side Story برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده