// پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۸

سونی در رویداد ChinaJoy بازی‌های برنامه China Hero Project را به نمایش می‌گذارد

طی هفته جاری، بخش پلی‌استیشن شرکت سونی در رویداد ChinaJoy نمایشی با محوریت بازی‌های پروژه‌ی China Hero Project خود برگزار می‌کند.

طی سال‌های اخیر بیشتر شرکت‌ها در حال رقابت برای تصاحب بخشی از بازار بزرگ و البته سودآور چین هستند. بخش پلی استیشن شرکت سونی نیز پروژه‌ی China Hero Project را با هدف کمک به توسعه‌ی استارتاپ‌های فعال در زمینه بازی‌های ویدیویی در کشور چین راه‌اندازی کرد. حالا پلی‌استیشن تایید کرده در رویداد ChinaJoy نمایشی با تمرکز بر بازی‌های در حال توسعه‌ تحت این پروژه‌ را میزبانی خواهد کرد. این نمایش از امروز در شهر پکن آغاز می‌شود.

بازی‌های زیادی تحت پروژه‌ی China Hero Project در حال توسعه هستند اما می‌توان گفت در میان همه‌ی آن‌ها Lost Soul Aside از همه شناخته شده‌تر بوده و صحبت‌های زیادی پیرامون آن شکل گرفته است. این بازی برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ توسط یانگ بینگ، سازنده‌ی بازی، با تریلری که گیم‌پلی جذاب بازی را به نمایش می‌گذاشت معرفی شد. بلافاصله پس از آن پلی‌استیشن تصمیم به پشتیبانی از این بازی گرفت و به این ترتیب Lost Soul Aside تبدیل به یکی از اولین بازی‌های پروژه China Hero شد. از آن زمان تاکنون روند توسعه‌ی این بازی پیشرفت زیادی داشته و بعدتر دموی قابل بازی آن در نمایشگاه GDC نیز در دسترس قرار گرفته بود. حتی یانگ بینگ نیز از علاقه‌ی خود برای ساخت دنباله‌هایی برای این بازی سخن گفته بود.

در ماه مارس امسال بخش پلی‌استیشن علاوه‌بر ارائه‌ی محتوای جدید برای بازی‌های فعلی پروژه‌ی خود، هفت اثر جدید را به این برنامه اضافه کرده بود. البته سونی تاکنون اعلام نکرده که کدامیک از این بازی‌ها در نمایش پیش رو حضور خواهند داشت. این نمایش طی روزهای آتی برگزار خواهد شد و شما برای اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد می‌توانید به حساب رسمی توییتر آن مراجعه کنید. ما نیز در زومجی اتفاقات مهم این رویداد را پوشش خواهیم داد؛ پس با ما همراه باشید.

نظر شما در مورد پروژه‌هایی شبیه به China Hero Project سونی چیست؟ آیا چنین برنامه‌هایی می‌توانند کمک قابل توجهی برای بازی‌سازان مستقل باشند؟


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده