// پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر گیم‌ پلی نسخه ریبوت Grid مسیر‌ مسابقه جدید و سیستم Nemesis را نشان می‌دهد

شرکت کدمسترز، ویدیو جدیدی را از نسخه ریبوت بازی Grid منتشر کرده است که در جریان آن شاهد کارکرد سیستم نمسیس و پیست هاوانا هستیم.

شرکت کدمسترز (Codemasters)، سازنده و ناشر بازی Grid، سعی دارد با ریبوت این بازی ماشین سواری، تجربه‌ی کامل‌تری را در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار دهد. مدتی پیش بود که یک تریلر از این بازی منتشر شد و پیست شانگهای را به‌نمایش می‌گذاشت. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت کدمسترز تریلر جدیدی را از گرید منتشر کرده است. در تریلر منتشر شده، شاهد گیم‌پلی Grid در پیست هاوانا هستیم.

یکی از مواردی که در این ویدیو به‌خوبی قابل مشاهده است، تغییرات گرافیکی و جلوه‌های بصری بازی است که به یکی از نقاط قوت این نسخه ریبوت تبدیل شده است. بااین‌حال جدا از نمایش پیست هاوایی، موردی که تیم سازنده در این تریلر روی آن تمرکز کرده، سیستم نمسیس است. سیستم نمسیس بدین صورت کار می‌کند که بازیکنان درطول بازی به هرنحوی که بازی کنند، تاثیر آن را مشاهده می‌کنند. برای مثال اگر حالت تهاجمی داشته باشید و مدام به سایر اتومبیل‌ها ضربه بزنید، سایر ماشین‌ها هم به شما ضربه وارد می‌کنند و سخت‌تر از گذشته می‌توانید رتبه خوبی را کسب کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از گیم‌پلی بازی Grid را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. Grid در تاریخ ۱۹ مهر ماه (۱۱ اکتبر) برای پلتفرم‌های ذکر شده عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از‌ آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده