// پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

مراحل ساخت بازی Borderlands 3 به پایان رسید

استودیو گیرباکس رسما اعلام کرده که مراحل ساخت بازی Borderlands 3 به پایان رسیده است.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو گیرباکس سافتور رسما اعلام کرد که مراحل ساخت بازی Borderlands 3 به پایان رسیده است و اصطلاحا این بازی گُلد یا طلایی شده است. این استودیو خبر پایان مراحل توسعه بازی را در حساب توییتر خود اعلام کرد و از تمامی کسانی که در این راه آن‌ها را یاری کرده‌اند نیز تشکر کرد.

بازی Borderlands 3 پیش‌تر و در ماه مارس سال جاری میلادی رسما معرفی شد و توانست به اولین نسخه اصلی سری Borderlands تبدیل شود که از سال ۲۰۱۲ تاکنون معرفی شده بود. اگرچه مراحل ساخت و انتشار نسخه فیزیکی بازی به پایان رسیده است، اما پس از انتشار، به‌روزرسانی‌هایی از سوی توسعه‌دهنده برای بهبود بازی و کامل‌تر کردن آن نیز منتشر خواهد شد. پیام استودیو Gearbox Software به‌مناسبت پایان مراحل توسعه بازی را در زیر مطالعه می‌کنید:

ما بسیار خوشحال هستیم از این‌که اعلام کنیم مراحل ساخت بازی Borderlands 3 به اتمام رسیده است. از تمامی کسانی که تلاش کردند تا به این موفقیت دست پیدا کنیم تشکر می‌کنیم. وعده دیدار ما ۱۳ ماه سپتامبر خواهد بود.

در ماه مه بود که دو استودیوی گیرباکس سافتور و توکی گیمز طی یک رویداد، دموی این بازی را در دسترس قرار دادند. به‌طور خلاصه می‌توان گفت که این بازی برای تمامی طرفداران سری حرفی برای گفتن دارد. در رویداد E3 2019 نیز مجددا امکان تجربه‌ی بازی برای کسانی که در آن‌جا حاضر شده بودند وجود داشت. البته طی رویداد پیشین و همچنین در E3 نیز تنها برخی از Vault Hunter‌های بازی در دسترس بودند؛ مانند Moze ،Zane و Amara.

اخیرا در زومجی تریلری جدید از این بازی با تمرکز روی شخصیت Zane را مشاهده کردید. بازی بوردرلندز 3 در حال حاضر از طریق فروشگاه آمازون قابل پیش‌خرید است و مقرر شده که در تاریخ ۱۳ ماه سپتامبر (۲۲ شهریور ماه) برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و به‌صورت انحصاری در فروشگاه اپیک گیمز منتشر شود. همچنین این اثر شوتر قرار است در ماه نوامبر برای سرویس ابری گوگل استیدیا نیز عرضه شود.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده