// پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

تریلر جدید Borderlands 3 با تمرکز بر کاراکتر Zane منتشر شد

تریلر جدید بازی Borderlands 3، شخصیت Zane the Operative را معرفی می‌کند.

به‌تازگی استودیو گیرباکس تریلر جدیدی از بازی Borderlands 3 منتشر کرده است که ما را با شخصیت Zane the Operative آشنا می‌کند. در این تریلر متوجه می‌شوید که Zane یک قاتل قابل استخدام است که کارهای مختلفی را پیش از این انجام داده است. او همچنین در مورد اینکه چگونه همیشه به‌تنهایی کار کرده است نیز صحبت می‌کند. Zane همچنین می‌گوید که هیچ کس به جز یک دیجی کلون از خود او، که براساس تریلر به نظر می‌رسد ذهن مستقل خود را دارد، او را درک نمی‌کند.

باتوجه‌به اینکه تا زمان انتشار بازی Borderlands 3 اندکی بیش از یک ماه باقی مانده است، به نظر می‌رسد که ما هر هفته یک تریلر با محوریت یکی از والت هانترها تا هنگام انتشار تریلر زمان عرضه‌ی بازی، دریافت خواهیم کرد. معرفی پیش زمینه و شخصیت این کاراکترها برای آشنایی بازیکنان و کمک به تصمیم گیری در انتخاب آن‌ها بسیار مفید خواهد بود.

استودیو Gearbox در سایت Borderlands، یک مقاله‌ی مفصل در مورد سه مهارت مختلف Zane منتشر کرده است. در زیرمجموعه‌ی هر مهارت، سه توانایی مختلف وجود دارد که شما قادر خواهید بود آن توانایی‌ها را برای هر مهارت تقویت کنید. در گذشته استودیو Gearbox تمامی توانایی‌ها برای هر مهارت والت هانترها را پیش از انتشار بازی معرفی می‌کرد؛ از این طریق به بازیکنان این امکان را می‌داد تا برای این توانایی‌ها برنامه‌ریزی کنند. کمی پیش‌تر نیز در تریلر معرفی گیم پلی این بازی توانستیم با کاراکتر Zane آشنا شویم و او را با عنوان قاتلی هیجان انگیز می‌شناسیم.

بازی Borderlands 3 در تاریخ ۲۲ شهریور در دسترس دارندگان ایکس‌ باکس وان، پی سی و پلی‌ استیشن 4 قرار خواهد گرفت. عرضه بازی روی پلتفرم گوگل استیدیا نیز تایید شده است. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده