// سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

فصل جدید بازی Call of Duty: Black Ops 4 با انتشار یک تریلر در دسترس قرار گرفت

امروز فصل جدید بازی Call of Duty: Black Ops 4 به نام Operation Apocalypse Z در دسترس قرار می‌گیرد و تری آرک با انتشار یک تریلر محتویات آن را نشان داده است.

بااینکه همه نگاه‌ها به سمت Call of Duty: Modern Warfare جذب شده است، اما Call of Duty: Black Ops 4 همچنان مورد پشتیبانی قرار می‌گیرد و استودیو تری آرک (Treyarch)، سازنده بازی Call of Duty: Black Ops 4، با ارائه محتویات فصلی مختلف، سعی دارد کاربران را بیش از پیش سرگرم کند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، امروز Operation Apocalypse Z، فصل جدید بازی، در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و استودیو تری آرک با انتشار یک تریلر، محتویات جدید بازی را به‌نمایش گذاشته است. همانطور که از نام این فصل پیدا است، Operation Apocalypse Z بر پایه محتویات مربوط به دنیای آخرالزمان طراحی شده است. جدا از بخش زامبی کالاف دیوتی، بلک آپس 4 که ظاهری آخرالزمانی دارد، سایر بخش‌های بازی هم دستخوش تغییرات شده‌اند.

نقشه حالت بلک اوت ظاهری ترسناک‌تر پیدا کرده است و این تغییرات روی سلاح‌ها، نقشه‌ها و سایر حالت‌های بخش چندنفره هم اعمال شده‌اند. همچنین امروز نقشه Alpha Omega هم برای حالت زامبی در دسترس قرار می‌گیرد. البته این تمام مواردی نیست که با شروع فصل Operation Apocalypse Z در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. اگر از علاقه‌مندان اسپشالیست Reaper هستید، باید بدانید که این کاراکتر در جریان آپدیت ذکر شده عرضه می‌شود.

در انتها اشاره کنم که آپدیت Operation Apocalypse Z ابتدا برای کاربران پلی استیشن 4 عرضه می‌شود و سه شنبه هفته آینده هم در دسترس کاربران کامپیوتر و ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده