نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰

مجموعه Batman: Arkham Collection برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تایید شد

استودیو راک‌استدی به‌طور رسمی، شایعه‌ی انتشار مجموعه Batman: Arkham Collection را تایید کرد. این اثر در ماه شهریور/مهر در قالب استیل‌بوک و تنها در اروپا منتشر خواهد شد.

روز گذشته و در همین ساعت‌ها بود که خبر فهرست شدن نام اثری با نام «Batman: Arkham Collection» در بلاگ آمازون انگلستان را در زومجی خواندیم. حالا و نزدیک به ۲۴ ساعت پس از انتشار این خبر و در جریان آخرین اخبار بازی، به‌لطف تاییدیه‌ی استودیو راک‌استدی حالا می‌دانیم که این موضوع صحت دارد و در تاریخی نامشخص از ماه سپتامبر (شهریور/مهر) گیمرهای منطقه‌ی اروپا می‌توانند سه‌ بازی Batman Arkham Asylum، Batman Arkham City و Batman Arkham Knight را در قالب مجموعه‌ی Batman: Arkham Collection خریداری و تجربه کنند. لازم به‌ذکر است که «بتمن آرکام کالکشن» فقط شامل ساخته‌های استودیو راک‌استدی از مجموعه‌ی آرکام است و شاهد عرضه‌ی بازی Batman Arkham Origins در قالب آن نیستیم. نسخه‌های فیزیکی مجموعه‌ی مذکور تنها به‌صورت استیل‌بوک در دسترس خواهد بود.

Batman: Arkham Collection

با توجه به‌توییت راک‌استدی، دو بازی Batman Arkham Asylum و Batman Arkham City که در این کالکشن موجود خواهند بود؛ همان نسخه‌های ریمسترشده‌ای هستند که پیش‌تر در قالب مجموعه‌ی Batman Return to Arkham به‌گیمرها عرضه شدند و تمامی بسته‌های الحاقی عرضه‌شده‌ برای آن‌ها را همراه خود خواهند داشت. گفتنی است که خریداران مجموعه‌ی Batman: Arkham Collection به‌یک پوشش ویژه با نام Earth to Dark Knight دسترسی خواهند داشت که تا امروز تنها گیمرها ساکن منطقه‌ی آمریکای شمالی می‌توانستند از آن استفاده کنند؛ البته که پوشش نام‌برده در روزهای ابتدایی سال آینده‌ی میلادی در قالب یک آپدیت احتمالی، در دسترس دارندگان نسخه پلی استیشن بازی Batman Arkham Knight قرار می‌گیرد.

مجموعه‌ی Batman: Arkham Collection در تاریخی نامشخص از ماه سپتامبر (شهریور/مهر)، در کشورهای اروپایی راهی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده