نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

مراحل فیلمبرداری سریال The Nevers آغاز شد

جاس ویدون رسما از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید سریال The Nevers که برای شبکه HBO در دست ساخت است، خبر داد.

سال گذشته بود که جاس ویدون، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Avengers (انتقام جویان) و فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران)، از بازگشت به تلویزیون خبر داد و اعلام کرد که در حال همکاری شبکه HBO برای ساخت سریال The Nevers (نورز) است. همچنین لارا دانلی، بازیگر سریال Outlander (غریبه)، قرار است نقش اصلی این سریال را بازی کند.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال آغاز شده است. جاس ویدون با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر از آغاز مراحل فیلمبرداری و تولید سریال The Nevers خبر داده است. طبق توییت او، فیلمبرداری این سریال از روز ۴ جولای آغاز شده و وی حین تعطیلات این جشن، در پشت صحنه فیلمبرداری این سریال حضور داشته است.

Laura Donnelly

با این حال، ویدون اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته و تنها می‌دانیم که ویدون به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، تهیه کننده اجرایی، کارگردان و شورانر در این سریال حضور خواهد داشت. طبق توصیفات منتشر شده از سریال، سریال The Nevers قرار است یک سریال علمی-تخیلی در دوره ویکتوریا باشد که داستان یک گروه متشکل از زنان را روایت می‌کند که دارای توانایی‌های ویژه‌ای هستند که در یک ماموریت می‌توانند سرنوشت دنیا را تغییر دهند. پیش از این ویدون وظیفه ساخت سریال‌های تحسین شده‌ای چون سریال Buffy the Vampire Slayer (بافی قاتل خون‌آشام‌ها)، سریال Firefly (فایرفلای) و سریال Dollhouse (خانه عروسکی) را بر عهده داشته است و حال پس از سال‌ها قرار است به دنیای تلویزیون بازگردد.

ویدیون وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی قسمت اول از فصل اول سریال The Nevers را بر عهده دارد که این سریال قرار است در سال ۲۰۲۰ از شبکه HBO منتشر شود. با این حال، اطلاعات بیشتری از جمله دیگر بازیگران سریال The Nevers منتشر نشده و انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از این سریال به اشتراک گذاشته شود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده