// دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

بازی Age of Empires II: Definitive Edition پس از انتشار پذیرای تمدن جدیدی نخواهد شد

تمدن جدیدی به بازی Age of Empires II: Definitive Edition پس از انتشار اضافه نخواهد شد اما می‌توانیم منتظر بسته‌های الحاقی شامل داستان و حالت جدید بازی بمانیم.

 در طی نمایشگاه E3 2019، مایکروسافت سرانجام اولین تریلر بازی Age of Empires II: Definitive Edition را منتشر کرد که مشخص شد این بازی یک نسخه‌ی ریمستر شده‌ی کامل از بازی سبک استراتژیک کلاسیک Age of Empires II خواهد بود. همچنین این بازی شامل یک بخش داستانی کاملا جدید به نام The Last Khans است که این به معنای وجود سه کمپین داستانی جدید و چهار تمدن در بازی Age of Empires II: Definitive Edition خواهد بود.

ادم ایسگرین (Adam Isgreen)، مدیر نوآوری بازی‌های Age of Empires در استودیو مایکروسافت، در طی صحبتش با PCGamesN تایید کرد که در حالی که استودیو مستقل Forgotten Empires و استودیو‌ی جدید Age of Empires مایکروسافت محتویات جدیدی را پس از انتشار به بازی Age of Empires 2: Definitive Edition اضافه خواهند کرد، ما شاهد اضافه شدن تمدن جدید به این بازی نخواهیم بود.

اگرچه به نظر می‌رسد Age of Empires II به نهایت ظرفیت خود در تنوع تمدن‌ها رسیده است، ایسگرین از دلایل اضافه شدن تمدن جدید در بسته‌ی الحاقی جدید The Last Khans سخن گفت:

ما سعی کردیم یک دوره تاریخی را که بتواند در دامنه زمانی بازی Age of Empires II به خوبی قرار بگیرد پیدا کنیم. ما دوره‌ی بسیار گسترده‌ای را از نظر زمانی تحت پوشش قرار داده بودیم و در نهایت پس از بحث‌‌های فراوان، ما تصمیم گرفتیم داستان نابودی امپراطوری مغول را در بسته‌ی الحاقی The Last Khans نیز بازگو کنیم.

اما با این حال من فکر می‌کنم بازی Age of Empires II بالاخره از نظر تمدن اشباع شده است؛ حتی بازیکنان حرفه‌ای ما به نوعی حس می‌کنند این تعداد تمدن برای پیش بردن بازی کافی است. تعداد زیاد تمدن‌ها باعث گیج شدن بازیکنان می‌شود و به نظر من آن‌ها ترجیح می‌دهند به جای اضافه شدن تمدن‌های جدید به بازی، به محتویات کنونی بازی عادت کنند.

ادم ایسگرین تاکید کرد که اضافه نشدن تمدن جدید به بازی Age of Empires II: Definitive Edition به معنای منتشر نشدن محتویات جدید پس از انتشار برای آن نیست و طرفداران بازی Age of Empires II نباید نگران این موضوع باشند.

بازی Age of Empires II: Definitive Edition قرار است در پاییز امسال برای پلتفرم پی سی عرضه شود. در ادامه می‌توانید گیم پلی منتشر شده از این بازی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده