نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

کریستوفر مک‌ کوری به دنبال ساخت فیلم سوپرمن با بازی هنری کویل و Green Lantern بوده است

کریستوفر مک‌ کوری تایید کرد که او قرار بود فیلم سوپرمن با بازی هنری کویل یا فیلم Green Lantern Corps را کارگردانی کند، اما شرکت برادران وارنر علاقه‌ای نداشت.

گسترش دنیای سینمایی دی‌سی (DC) کند بوده و همچنین برخلاف انتظار طرفداران، هنوز خبری از ساخت دنباله فیلم Man of Steel (مرد پولادین) یا فیلم Green Lantern Corps (ارتش گرین لنترن) نیست و حتی شایعاتی مبنی بر مذاکره کمپانی برادران وارنر با کریستوفر مک‌ کوری، کارگردان و نویسنده فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation (ماموریت غیر ممکن: ملت سرکش) و فیلم Mission Impossible: Fallout (ماموریت غیر ممکن: فال اوت)، منتشر شده بود که اطلاعات بیشتری در مورد این شایعات منتشر نشد. 

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مک‌کوری اطلاعات جدیدی از حضور در این دو پروژه را ارائه داده است. مک‌کوری در جریان پاسخ به سوالات طرفداران در توییتر تایید کرد که او در آستانه کارگردانی فیلم Man of Steel 2 (مرد پولادین ۲) یا فیلم Green Lantern Corps بوده، اما ظاهرا برادران وارنر چندان علاقه‌ای به این پروژه‌ها نداشته است.

Christopher McQuarrie

درست شنیدید، مک‌کوری گفت که برادران وارنر به او پیشنهاد کارگردانی فیلم جدیدی از سوپرمن (Superman) با بازی هنری کویل را به‌همراه نوشتن فیلمنامه و احتمالا در آینده کارگردانی فیلم Green Lantern Corps پیشنهاد داده بودند، اما ظاهرا برادران وارنر به ایده‌های مک‌کوری علاقه‌ای نشان نداده و اهمیتی به ایده‌های اورجینال او ندادند. مک‌کوری به دنبال ساخت فیلمی تقریبا ریبوت با ایده جدید و متفاوت بود، اما برادران وارنر ترجیح می‌داد تا دنباله فیلم قبلی را با کمی تغییر تولید و منتشر کند. پس از موفقیت فوق العاده در دو قسمت اخیر فیلم Mission Impossible (ماموریت غیر ممکن)، شاید عجیب باشد که برادران وارنر تلاش بیشتری نکرده و به این سادگی او را از دست داده است. در هر حال، به‌نظر می‌رسد که برادران وارنر برنامه جدیدی برای ساخت فیلم Man of Steel 2 یا فیلم Green Lantern Corps ندارد و با توجه به صحبت‌های مک‌کوری نیز بعید است که شاهد بازگشت او باشیم.

Green Lantern Corps

پس از موفقیت فیلم Mission Impossible: Fallout که مک‌کوری با کویل نیز در آن همکاری کرده بود، مک‌کوری وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت دیگر از مجموعه فیلم Mission Impossible را بر عهده گرفت که این دو فیلم اکشن قرار است پشت سرهم فیلمبرداری شوند. فیلم Mission Impossible 7 برای اکران در تاریخ ۲۳ جولای ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است و به دنبال آن فیلم Mission Impossible 8 قرار است در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۲۲ (۱۴ مرداد ۱۴۰۱) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده