// دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۰

جمع‌بندی مسابقات Viennality 2K19 بازی Mortal Kombat 11

روز شنبه مسابقات Viennality 2K19 بازی Mortal Kombat 11 آغاز شد و ۱۱۴ نفر برای کسب مقام قهرمانی با یکدیگر رقابت کردند.

معمولا بازی‌های مبارزه‌ای، دارای رویداد eSports مخصوص‌به خودشان هستند که سالانه برگزار می‌شود و شامل مسابقات اصلی (پریمیر) و همچنین مسابقات رنکینگ و آنلاین است. برای Tekken دارای سری مسابقات Tekken World Tour و Street Fighter دارای مسابقات Capcom Pro Tour است. دراین‌میان استودیو ندررلم (Netherrealm Studios) سری مسابقات Pro Kompetition را برای بازیکنان Mortal Kombat 11 در نظر گرفته است. در این مسابقات بازیکنان برای کسب جایگاه خود در میان ۱۲ بازیکن برتر، با یکدیگر رقابت می‌کنند. نحوه‌ی کسب امتیاز هم بدین شکل است که باید در مسابقات اصلی و رنکینگ آنلاین مربوط به پرو کامپتیشن شرکت کنند. ازاین‌رو با کسب رتبه‌های اول تا هفتم، می‌توانند امتیازهای مختلفی را کسب کنند. جدا از این ۱۲ نفر، چهار نفر دیگر هم ازطریق رقابت‌های منطقه‌ای و Last Chance Qualifier، وارد لیست ۱۶ بازیکن نهایی می‌شوند تا در ماه مارس ۲۰۲۰ برای کسب جایزه‌ی ۲۵۰ هزار دلاری با یکدیگر رقابت کنند.

مسابقات Vennality 2K19 بازی Mortal Kombat 11

از روز شنبه مسابقات Viennality 2K19 برگزار شد که جزو مسابقات اصلی پرو کامپتیشن ۲۰۱۹ بازی مورتال کامبت ۱۱ به‌حساب می‌آید. در این رویداد ۱۱۷ بازیکن مختلف از جمله هایاتی، فاکسی گرمپا، دیزی‌تی و تکن مستر شرکت کرده بودند تا مهارت خود را در مورتال کامبت 11 محک بزنند. در روز اول مسابقات، تمامی بازیکنان در هشت گروه مختلف قرار گرفتند که باید با یکدیگر برای وارد شدن به لیست هشت بازیکن برتر رقابت می‌کردند. روز اول مسابقات شاهد مبارزات هیجان‌انگیز کمی بودیم که طبیعی است، زیرا اختلاف مهارت میان بازیکنان زیاد است، اما با ورود به تاپ ۳۲ و همچنین تاپ ۱۶، شاهد مسابقات هیجان‌انگیزی بودیم. در جریان مرحله تاپ ۱۶، فاکسی گرمپا برای رسیدن به تاپ ۸، باید با هانی‌بی مبارزه می‌کرد. وی با عملکردی قابل قبول، توانست هانی‌بی را با نتیجه ۲-۰ شکست دهد و در ادامه، هانی‌بی در براکت بازنده‌ها نتوانست رقیب خود را شکست دهد و توسط بوکی، از دور مسابقات حذف شد. یکی از موارد جالب رویداد Viennality 2K19 و مسابقات Mortal Kombat 11، درخشش Asodimazze ایتالیایی بود. وی در اولین بازی گروهی خود وارد براکت بازنده‌ها شد، اما نتوانست تمامی رقبای خود را پشت سر بگذارد و در نهایت با شکست دادن N1k0lass وارد لیست بازیکنان تاپ ۸ شود. مسابقات تاپ ۸ یکشنبه شب برگزار شدند که هیجان بسیار بالایی داشتند. در ادامه می‌توانید براکت بازیکنان تاپ۸ را در زومجی تماشا کنید.

مسابقات Vennality 2K19 بازی Mortal Kombat 11

Top 8 مسابقات Viennality 2K19 

در اولین مسابقه از تاپ ۸ و براکت برنده‌ها، فاکسی گرمپا به‌مصاف هایاتی رفت. در جریان یک بازی نفس‌گیر و هیجان‌انگیز، هایاتی با کاراکتر ارون بلک، توانست فاکسی گرمپا با کاراکتر کونگ لائو را با نتیجه ۳-۲ شکست دهد و راهی فینال براکت برنده‌ها شود. در آن‌سوی براکت برنده‌ها هم دیزی‌تی و تکن مستر، مقابل یکدیگر قرار گرفتند. در این بازی هم شاهد رقابتی بسیار نزدیک میان دو مبارز بودیم، اما در نهایت این تکن مستر بود که با نتیجه ۳-۲ و از طریق کاراکتر گراس توانست دیزی‌تی را شکست دهد. ازاین‌رو دیزی‌تی و فاکسی گرمپا در جریان تاپ ۶ باید با رقبای خود براکت بازنده مسابقه می‌دادند. مسابقات براکت بازنده هم هیجان مخصوص‌به خودش را داشت، اما به خوبی مسابقات براکت برنده‌ نبود. بااین‌حال در اولین مسابقه بوکی با کاراکتر کونگ لَو توانست یمینی با کاراکتر جانی کیج را با نتیجه ۳-۰ شکست دهد. در ادامه هم اسدی‌ماتزه با مبارز ستریون توانست شارک‌تیث با کاراکتر اسکورپیون را ۳بر۱ شکست دهد.

مسابقات Vennality 2K19 بازی Mortal Kombat 11

پس از مشخص شدن نفرات رتبه هفتم، بازیکنان براکت بازنده برای رسیدن به لیست چهار بازیکن انتهایی، با یکدیگر وارد رقابت شدند. در اولین مسابقه از تاپ ۶، دیزی‌تی توانست به‌واسطه‌ی کاراکتر سونیا بلید، بوکی را ۳-۰ شکست دهد. در بازی دوم هم فاکسی گرمپا با نتیجه  ۳-۰ اسدی‌ماتزه را از دور مسابقات حذف کرد. با آغاز تاپ ۴، تکن مستر و هایاتی در فینال براکت بازنده، بازی خود را آغاز کردند. هایاتی در این دوره از مسابقات عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌نمایش گذاشته بود و به همین روند هم ادامه داد و تکن مستر را با نتیجه ۳-۱ شکست داد تا راهی فینال بزرگ شود. در براکت بازنده مسابقات Viennality 2K19 هم ابتدا فاکسی گرمپا و دیزی‌تی به‌مصاف یکدیگر رفتند تا تکلیف نفر چهار مشخص شود. در این مسابقه فاکسی گرمپا به‌راحتی توانست دیزی‌تی را ۳-۰ شکست دهد و دیزی‌تی، مقام چهارم را از آن خود کرد. ادامه فاکسی گرمپا به‌مصاف تیکن مستر رفت تا تکلیف رقیب هایاتی در فینال بزرگ مشخص شود. در این بازی تکن مستر به‌جای استفاده از کاراکتر گراس، به‌سراغ سونیا بلید رفت و نتوانست با نتیجه ۳-۰ فاکسی گرند‌ما را شکست دهد. 

مسابقات Vennality 2K19 بازی Mortal Kombat 11

تکن مستر عزم خود را جزم کرده بود که هایاتی را در مرحله فینال بزرگ شکست دهد، اما کافی نبود. وی با کاراکتر کونگ لائو به‌مصاف هایاتی رفت و توانست عملکرد بهتری را از خود به‌نمایش بگذارد، اما کافی نبود. حتی وی به‌سراغ سایر کاراکترهای‌ خود و در نهایت ارون بلک هم رفت، اما او هم نتوانست تکن مستر را در مقابل هایاتی، پیروز کند. در نهایت هایاتی با نتیجه ۳-۲ تکن مستر را یک بار دیگر شکست داد و قهرمان این دوره از مسابقات Viennality 2K19 شد. در ادامه می‌توانید رتبه و کاراکترهای هر بازیکن را مشاهده کنید.

مسابقات Vennality 2K19 بازی Mortal Kombat 11

رتبهاسم بازیکنکاراکتر
۱هایاتیارون بلک
۲تیکن مسترگراس/ارون بلک/سونیا بلید/کونگ لو
۳فاکسی گرمپاکونگ لو
۴دیزی‌تیسونیا بلید
۵اسدی‌ماتزهستریون
۵بوکیکونگ لو
۷شارک‌تیثاسکورپیون
۷یمینیجانی کیج


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده