نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

بازی موبایل Gundam Battle: Gunpla Warfare به‌زودی برای اندروید و آیفون منتشر می‌شود

خبر عرضه بازی موبایل Gundom Battle: Gunpla Warfare می‌تواند برای طرفداران این مجموعه قدیمی بسیار خوشحال کننده‌ باشد. 

 باندای نامکو در سال ۱۹۵۵ تاسیس شد. این استودیو به دلیل ساخت بازی‌های فراوان و با کیفیت توانسته است اعتبار زیادی در این صنعت کسب کند. یکی از قدیمی‌ترین آثار ساخته شده این استودیو را می‌توان به مجموعه Gundam اشاره کرد که به‌دلایل مختلفی از جمله داستان و اتمسفر آن و نیز  اقتباس از انیمه موفق گاندام، توانسته است طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کند و از جایگاه خاصی بین مردم ژاپن بهره‌مند شود.

در سال‌های اخیر صنعت بازی‌های موبایل پیشرفت چشمگیری داشته است، به‌طوری‌که استودیو‌های بزرگ نیز آثار زیادی برای آن عرضه کرده‌اند. پس از مدت‌ها استودیوی باندای نامکو هم بالاخره تصمیم گرفت مجموعه دوست‌داشتنی و قدیمی خود یعنی گاندام را برای پلتفرم موبایل عرضه کند، که قطعا خبر بسیار خوشحال کننده‌ای برای طرفداران این مجموعه خواهد بود.

مکانیزم و گیم‌پلی بازی برای طرفداران آن کاملا آشنا است. بازی گاندام در سبک اکشن و مبارزه‌ای است؛ شما در بازی وظیفه کنترل شخصیت‌هایی را با ویژگی‌های متفاوت دارید که قرار است با دشمنان خود که تنوع زیادی از آنها در بازی وجود دارد، مبارزه کنید. در بازی Gundom Battle: Gunpla Warfare، تیم سازنده قرار است شخصیت‌های جدیدی را به بازی اضافه کنند.

جالب است بدانید بازی قرار است با دو نام متفاوت عرضه شود. بله درست متوجه شدید بازی در کشور ژاپن به اسم Gundam Breaker Mobile و در بازار آمریکا با نام Gundom Battle: Gunpla Warfare روانه بازار می‌شود. باید منتظر ماند و دید که تفاوت این دو نسخه تنها در نام‌گذاری آنها خلاصه می‌شود یا محتویات و جزئیات بازی نیز تفاوت‌هایی دارد.

بازی Gundom Battle: Gunpla Warfare قرار است در تاریخ ۳۰ مرداد (۲۱ آگوست) برای اندروید و ios عرضه شود. شما هم‌اکنون می‌توانید نسخه آیفون بازی را پیش‌خرید کنید یا برای سیستم‌عامل اندروید ثبت نام اولیه آن را انجام دهید.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده