// دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

سازنده‌ی سری بازی Shelter از ساخت یک بازی نقش آفرینی آنلاین خبر داد

یک بازی جدید نقش آفرینی آنلاین توسط استودیو Might and Delight در حال ساخت است که در واقع دنباله Shelter نخواهد بود.

ممکن است شما استودیو Might and Delight را با سری بازی‌های Shelter با محوریت حیوانات و بچه‌های در معرض خطر بشناسید. در طی این تجربه‌ی استرس زا، شما باید برای زنده نگه داشتن فرزندان گورکن و سیاه گوش خود و جلوگیری از خورده شدن توسط حیوانات دیگر یا منجمد شدن آنها تا سر حد مرگ تلاش کنید. استقبال از این بازی باعث شد دو بازی اسپین آف نیز توسط این استودیو با نام‌های Paws و Meadow ساخته شود. همچنین در اوایل سال جاری، استودیو Might and Delight خبر از ساخت بازی Shelter 3 داد.

استودیو Might and Delight به‌تازگی پس از انتشار پستی در سایت Steam Community، از پروژه‌ی جدیدی که دو سال اخیر در حال کار روی آن بودند، خبر داد. نام کامل این بازی هنوز مشخص نیست اما در عکس‌هایی که از این بازی منتشر شده است، سبک معروف استودیو Might and Delight یعنی رنگ‎‌های خاموش و بافت پررنگ در سبک طراحی low-poly به چشم می‌خورد.

برخلاف سری بازی‌های Shelter، در عکس تبلیغاتی در صفحه‌ی بازی تصویر سه انسان دیده می‌شود. به این پروژه تحت عنوان یک بازی جدید نقش آفرینی آنلاین اشاره شده است و در صفحه‌ی بازی عبارت join our band of Travellers به چشم می‌خورد که نشان می‌دهد که شخصیت‌های ما کوچ گر هستند.

استودیو Might and Delight پیش از این در بازی Meadow، تجربیاتی در بخش آنلاین کشف کرده بود اما این پروژه بسیار بزرگتر از بازیهای قبلی این استودیو به نظر می‌رسد.

new project


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده