// یکشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۲

بازی Contra: Rogue Corps به‌خاطر کوآپ چهار نفره، دو بعدی نیست

نوبویا ناکازاتو، سرپرست تیم توسعه‌دهنده Contra: Rogue Corps، اعلام کرده است که این بازی به‌خاطر کوآپ چهارنفره‌ای که دارد، دارای طراحی‌های سه بعدی است.

شرکت کونامی (Konami) در سال‌های اخیر وجهه چندان خوبی میان کاربران و هواداران ندارد. بااین‌حال در نمایشگاه E3 2019، آن‌ها بازی Contra: Rogue Corps را معرفی کردند که پس از گذشت چند دهه، شاهد نسخه جدیدی از این مجموعه جذاب هستیم. بااین‌حال مورد جالبی در تریلر معرفی بازی به‌ چشم خورد.

کاربران سری Contra را به‌عنوان یک مجموعه دو بعدی و ساید اسکرولینگ می‌شناسند، اما نسخه جدید این سری دارای دوربین ایزومتریک و طراحی‌های سه‌ بعدی است. البته تغییر و تحول معمولا مورد بدی نیست، اما برای هر تغییری دلیلی وجود دارد و به‌تازگی، دلیل استفاده از طراحی‌های سه بعدی برای بازی کنترا: روگ کورپس مشخص شده است. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، نوبویا ناکازاتو، سرپرست تیم توسعه‌دهنده Contra: Rogue Corps، مصاحبه‌ی جدیدی را انجام داده است که در آن در مورد این موضوع هم صحبت کرده است.

کونامی می‌گوید که بازی به‌خاطر دارا بودن حالت کوآپ چهار نفره، طراحی‌های سه بعدی دارد تا بازیکنان بتوانند تجربه‌ی بهتری را کسب کنند؛ ازاین‌رو در طول مبارزات نیازی نیست بازیکنان وقت خود را صرف پیدا کردن شخصیت‌شان و موقعیتی که در آن هستند، کنند. در بخشی از مصاحبه از وی پرسیده شد که آیا طراحی دو بعدی برای بازی در نظر گرفته شده بود؟ وی دراین‌باره گفت:

بله. البته که Contra: Rogue Corps برپایه بازی‌های دو بعدی ساید اسکرولینگ قرار داشت، اما موردی که در بازی کردن بسیار لذت‌بخش است، این است که در کنار برادر یا خواهرتان بازی کنید. ما می‌خواستیم این تجربه را به بازی کردن در جمعی چهار نفره گسترش دهیم. اما اعمال کوآپ چهار نفره در یک بازی دو بعدی و ساید اسکرولینگ، محیط را شلوغ می‌کند. در همین راستا تصمیم گرفتیم از طراحی سه بعدی استفاده کنیم که نقطه دید بازیکنان متفاوت است و تجربه‌ی بهتری را ارائه می‌دهد.

نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های سرپرست تیم توسعه‌دهنده Contra: Rogue Corps چیست؟ این بازی در تاریخ دو مهر ماه (۲۴ سپتامبر) برای نینتندو سوییچ، کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده